مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: ۷۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی استان یزد به زائران پیاده اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  علی علیخانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه ۳۳۴ اتوبوس در سطح استان یزد زیر نظر اداره راهداری فعالیت دارند، گفت: در ایام اربعین، ۷۰ درصد اتوبوس‌ها برای سفر زائران اربعین پیش بینی شده است و بقیه اتوبوس‌ها به خدمات رسانی عادی خود در مسیر‌های دیگر ادامه می‌دهند. 

او با اشاره به اینکه همه مدیران فنی در پایانه‌ها مستقر هستند و کنترل کیفی اتوبوس‌ها را انجام می‌دهند، افزود: در طول مسیر نیز گشت‌های راهداری و گشت‌های پلیس راه، کنترل اتوبوس‌ها و جاده‌ها را پیگیری می‌کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزدگفت: زائران اربعین از آنجا که برای رفتن به مرز، به تدریج اقدام می‌کنند از امکانات و خدمات و موکب‌هایی که برپا شده است می‌توانند به خوبی استفاده کنند، اما برای برگشت به دلیل جمع شدن موکب‌های عراقی باید پیش بینی‌های لازم را داشته باشند و با توجه به ازدحام جمعیت برنامه‌ریزی مناسبی برای برگشت خود بکنند.

انتهای پیام/ی

خدمات  دهی ۷۰ درصد اتوبوس‌های یزد  به زائران اربعین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار