سرهنگ رجبیان از دستگیری ۲ شرور محله شوش خبر داد که ۳ دستگاه خودرو سواری پارک شده شهروندان در کنار خیابان را به آتش کشیدند.

/// امروز///عاملان آتش سوزی ۳ خودرو در محله شوش شناسایی شدندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ یعقوب علی رجبیان  رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت بیان داشت: ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پلیس پایتخت چندی پیش از طریق تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۰ در جریان آتش کشاندن ۳ دستگاه خودرو سواری قرار گرفتند.

وی عنوان داشت: با حضور تیم عملیات پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی در محل، مشخص شد: ۲ شرور با یک دستگاه خودرو سواری پراید به محل مراجعه و با مواد اشتعالزایی که همراه داشتند، ۳ دستگاه خودرو سواری که در کنار خیابان پارک شده بودند را به آتش کشانده و به سرعت سوار بر خودرو سواری پراید شده و از محل گریختند.


بیشتر بخوانید: بازداشت برهم زنندگان عروسی محله اتابک


رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران پایگاه ششم این پلیس، تحقیقات پلیسی را آغاز و در تحقیقات میدانی، خودرو متهمان شناسایی و ماموران موفق شدند در کمترین مدت زمان ممکن، مخفیگاه متهمان را در کیانشهر شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در مخفیگاهشان با هماهنگی‌های قضائی دستگیر شدند، ادامه داد: تحقیق از متهمان در خصوص علت و انگیزه آتش سوزی انجام و متهمان پس از تحقیقات مقدماتی در اختیار مرجع قضائی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری ۲ شرور محله شوش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار