جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: شهدا به ما عزت و اقتدار بخشیدند و نام آنان بر تارک انقلاب می‌درخشد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم غبار روبی مزار پاک و مطهر شهدا، در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: شهدا به ما عزت و اقتدار بخشیدند و نشان دادند که مردم ایران هرگز تسلیم ظلم ظالمان نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ شهادت کاری بزرگ و ارزشمند است، عنوان داشت: فرهنگ شهادت یعنی فرهنگ ایثار، استقامت و از خودگذشتگی، فرهنگ شهادت یعنی اینکه ما هرگز تن به ذلت نخواهیم داد.
در این مراسم که سردار ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت و تعداد زیادی از کارکنان انتظامی و راهور حضور داشتند، سردار

سردار هداوند با اشاره به اینکه نام شهیدان بر تارک انقلاب می‌درخشد، گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردیم که تا پای جان از سرزمین و دین و ناموسمان دفاع خواهیم کرد و با دست خالی هم که شده در مقابل تمام دشمنان خود خواهیم ایستاد.


بیشتر بخوانید: سردار رحیمی: درس مقاومت در مقابل زور و استکبار را به فرزندانمان بیاموزیم


وی با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران است که سرشار از حماسه، عشق، شور و شعور و از خودگذشتگی است، بیان داشت:مردم ما در هشت سال دفاع مقدس لحظه به لحظه مردانگی، ایثار، شهامت و شجاعت را تجربه کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه همواره باید نام و یاد شهیدان گرانقدرمان بر لوح دل و جان و کوچه و شهر و دیدارمان باشد، گفت: هرگز نباید دلاورمردی‌های عزیزان ما در هشت سال دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود بلکه باید این مهم زنده نگه داشته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار