باحضور استاندار خوزستان آیین افتتاح یک باب مدرسه ۹ کلاسه در اندیمشک برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با اشاره به افتتاح یک مدرسه در اندیمشک گفت: نسل آینده ساز نیازمند فضا‌های مناسب است و امسال ۸۶۰ کلاس درس در اول مهر در این راستا بهره برداری شد.

او در ادامه افزود: بهره برداری از این تعداد کلاس در اول مهر بسیار نوید بخش است و تلاش می‌شود این روند ادامه داشته باشد.

شریعتی تصریح کرد: هرچه این زیرساخت‌ها بهتر شود می‌توان انتظار بیشتری برای بهبود فضا و تربیت نسل‌های جدید داشت چرا که فضای تعلیم و تربیت برای پرورش نسل‌های جدید با پرداختن به زیرساخت‌های مورد نیاز در استان، بهتر و کیفی‌تر می‌شود.

علی قربانی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان نیز بیان داشت: امسال بیش از ۲۵۴ مدرسه در اول مهرماه آماده بهره برداری شدند و همزمان بیش از هزار کلاس درس هم در فرصت سه ماهه تابستان تعمیر شدند.

او افزود: سیل به ۱۱۳ مدرسه خوزستان خسارت زد که این خسارت هزار میلیارد ریال برآورد شده  و  زلرله مسجدسلیمان نیز به بیش از ۶۰ مدرسه خسارت زد که این خسارت۶۰۰ میلیارد ریال بوده است با وجود این، سال تحصیلی بدون هیچ مشکلی آغاز شد.

قربانی با اشاره به تعمیر مدارس استان تصربح کرد: ۳۵ مدرسه با کمک بسیج سازندگی تعمیر شده و با مشارکت خیرین و سپاه مدارس جدیدی در این منطقه هم کلنگ زنی شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: از اعتبارات نفت مبلغ  ۲۵۰ میلیارد ریال برای ساخت و ساز فضای آموزشی در اندیمشک اختصاص یافت.

انتهای پیام/م

افزایش فضاهای آموزشی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.