بسته خبر ورزشی۷ مهرماه خراسان جنوبی را در صفحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

بهدانی رییس هیات گلف خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: مسابقات مینی گلف انتخابی تیم استان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

او افزود: در این دوره از مسابقات که در بخش آزاد برگزار شد، ۱۵ نفر از گلفبازان مرد و زت منتخب استان حضور داشتند.

رییس هیات گلف خراسان جنوبی گفت: در این رقابت ورزشکاران در دو راند و ۱۴ زمین مینی گلف با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان برترین‌ها براساس امتیاز کسب شده و نظر کمیته فنی مسابقات انتخاب شدند.

بهدانی در بخش بانوان خانم‌ها فاطمه کارگر، حمیده محمدی، فریبا سیادت و سیده طوبی موسوی و در بخش اقایان، رضا محمودی، مجید سام زه، معید سیادت و حسین جمالی برای حضور در رقابت‌های مینی گلف قهرمانی کشور انتخاب شدند.

رقابت‌های قهرمانی مینی گلف کشور از ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه در تبریز برگزار می‌شود.

پایان اولین دوره مسابقات میانداری ورزش زورخانه‌ای شهرستان قائنات

تقی زاده رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان قائنات در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: اولین دوره مسابقات میانداری ورزش زورخانه‌ای در سطح شهرستان با شرکت ۶۰ باستانی کار در رده‌های نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان، پیشکسوتان در زورخانه شیرخدا شهرستان قائنات برگزار شد.

او افزود: در رده نوجوانان سجاد غلامرضایی، امیرعلی قربانی و مهدی مظلوم و در رده سنی جوانان پویا اکبری، امیر اسماعیل زارع کار و امیر رضا ضعیف و در رده سنی امید مجتبی نظامی، محمد قاسمی و مهدی عابد به ترتیب سکو‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هییت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان قائنات گفت: در رده سنی بزرگسالان این دوره از رقابت‌ها محمود اکبری، حسین کروسی و حسین زارع مطلق و در رده ستی پیشکسوتان محمدحسین دشتی، محمد رضا زابلی و محمد حسین دهقان نژاد سکو‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

انتهای پیام / ط ا

برچسب ها: انجمن های ورزشی ، گلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.