رئیس شورای شهر تهران درباره علت پرداخت نشدن حقوق و مزایای هیئت نظارت پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها توضیحاتی داد.

خبرنگار: پاینده/تشریح مصوبات شورای شهر از زبان رئیس / پرداخت حقوق هیئت نظارت انتخابات شورایاری‌ها به کجا رسید؟به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران پس از یکصد و شصت و هفتمین جلسه این شورا در جمع خبرنگاران گفت: امروز در جلسه شورای شهر تهران موارد مهم و تذکرات خوبی از سوی اعضا مطرح شد و آقای داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز گزارشی از عملکرد این سازمان به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشان ارائه کرد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره نام شهدا گفت: در مسیر منویات مقام معظم رهبری قرار شد تمام اقدام‌های انجام شده از سوی کمیته ویژه بررسی علل حذف نام شهدا از تابلو‌های معابر پایتخت با جدیت دنبال و مطرح شود.

او ادامه داد: در نهایت از  رئیس جمهور به دلیل اعلام مواضع جمهوری اسلامی ایران در نشست مجمع سازمان ملل تشکری صورت گرفتر و پس از آن اعضای شورای شهر تهران لایحه هزینه ۱۰ میلیاردی شهرداری در مراسم اربعین حسینی را به تصویب رساندند.

هاشمی افزود: در ادامه اعضای شورای شهر در جزئیات لایحه هزینه کرد شهرداری موضوعاتی را بیان کردند که به عنوان تبصره در لایحه اضافه شد که یکی از آن‌ها گزارش هزینه کرد شهرداری تهران در مراسم اربعین ظرف مدت ۳ ماه بود.

رئیس شورای شهر تهران در تشریح دیگر مصوبات امروز جلسه شورای شهر گفت: در ادامه به بررسی صورت جلسه سی‌امین کمیسیون نام‌گذاری پرداخته شد که اعضای شورای شهر تهران با ۲۳ مورد نامگذاری‌های این صورت جلسه موافقت کردند و در نهایت کلیات قیمت بلیت موزه نقشه بود که آن هم به تصویب رسید.

او در واکنش به تذکر حجت نظری عضو شورای شهر تهران مبنی بر ناکارآمد بودن طرح کنترل آلودگی هوا گفت: نباید پیش داوری کنیم و باید منتظر باشیم تا نتایج کلی این طرح حاصل شود.

هاشمی در توضیح آخرین وضعیت بوستان چیتگر گفت: در جلسه‌ای که با مدیران شهری منطقه ۲۲ برگزار کردیم به این نتیجه رسیدیم که ۷ میلیارد تومان هزینه سالیان نگه داشت بوستان چیتگر است که ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون هزینه آبیاری درختان است که آب این بوستان به دلیل اختلاف مالی قطع شده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: تذکر جدی من در آن جلسه این بود که مدیران شهری منطقه ۲۲، ۷ میلیارد تومان هزینه می‌کنند برای نگه داشت بوستان چیتگر، اما پول آب آن که مهم‌ترین عامل نگه داشت درختان است را پرداخت نکرده‌اند.

او در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه چرا پس از گذشت ۲ ماه از انتخابات پنجمین دوره شورایاری‌ها هنوز حقوق و مزایای هیئت نظارت این انتخابات پرداخت نشده است، گفت: در جلسه هم‌اندیشی این موضوع را با آقایان مسجد جامعی و میلانی مطرح کردم و از آن‌ها خواستم که هر چه سریع‌تر حقوق و مزایای آن‌ها پرداخت شود.

هاشمی ادامه داد: شهرداری تهران از اعضای هیئت نظارت خواسته بود تا حساب‌هایی را در بانک شهر معرفی کنند که حقوق و مزایای آن‌ها به شماره آن حساب واریز شود که متأسفانه بسیاری از آن‌ها در بانک شهر حساب نداشتند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در چند هفته گذشته تماس‌هایی با من گرفته شد مبنی بر اینکه حقوق و مزایای هیئت نظارت پرداخت نشده است، اما چند روزی است که دیگر تماسی با من گرفته نمی‌شود و گمان من این است که حقوق و مزایای آن‌ها در حال پرداخت شدن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار