حزب جنبش:

اسناد تقلب سازمان یافته در انتخابات ریاست جمهوری را منتشر خواهیم کرد

سخنگوی حزب جنبش ملی افغانستان گفت: به زودی اسناد تقلب سازمان یافته در انتخابات ریاست جمهوری را منتشر خواهیم کرد.

حزب جنبش: اسناد تقلب سازمان یافته در انتخابات ریاست جمهوری را منتشر خواهیم کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی حزب جنبش ملی افغانستان به رهبری «جنرال دوستم» گفت: به زودی اسناد تقلب سازمان یافته در انتخابات ریاست جمهوری را منتشر خواهیم کرد.

حزب جنبش ملی به رهبری جنرال دوستم در چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افغانستان از عبدالله عبدالله حمایت می کند. بشیر احمد ته ینج، سخنگوی این حزب در صفحه فیسبوک خود نوشت: «خواب تقلب و‌ تخطی را برای متقلبین حرام می‌کنیم.»

وی افزوده است: «فایل های صوتی مبنی بر تقلب سازمان یافته همانند صحبت مرتضوی و ویدیوهای تخطی در دسترس داریم و به زودی نشر خواهیم نمود.»

شاه حسین مرتضوی، معاون سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان و مشاور ارشد فرهنگی اشرف غنی در این فایل صوتی دستور می دهد تا با انتشار آمار رای اشرف غنی، فضای مجازی را به نفع تیم حاکم تغییر داده شود.

گفتنی است که روز گذشته پس از پایان رای گیری انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، هواداران عبدالله تصاویری از مجموعه آرای برخی مراکز رای دهی را منتشر کردند که آرای عبدالله در آنها بسیار زیاد بود.

سخنگوی حزب جنبش در حالی از تقلب سازمان یافته در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان سخن می گوید که در انتخابات ریاست جمهوری قبلی نیز تیم عبدالله نوارهای صوتی مرتبط با تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرد که باعث رسوایی بزرگی شد. حزب جنبش به رهبری جنرال دوستم در انتخابات گذشته رقیب عبدالله بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.