مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در سایه اقدامات صورت گرفته و تعریف رویداد‌های متنوع، جایگاه گردشگری اردبیل در سطح ملی تبیین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با راهبری مقام عالی استان و رهنمود‌های نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب اردبیل توانسته ایم جایگاه گردشگری استان را در سطح ملی و بین المللی تبیین کنیم.

او نقش گردشگری را در رشد اقتصادی کشور مهم قلمداد کرد و گفت: در سفر اخیر فراکسیون گردشگری مجلس نیز قابلیت‌های استان به صورت جامع معرفی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اذعان کرد: مسائل مطرح شده در سفر اعضای فراکسیون گردشگری در سطح ملی بوده و موضوعات احصا شده در جلسه مشترک در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

فلاحی در ادامه به تبیین عملکرد و برنامه‌های پیش روی این اداره کل اشاره کرد و گفت: به ویژه اتمام پروژه‌های نیمه تمام، معرفی جاذبه‌های استان در سطح بین الملل و نهادینه کردن اهمیت اقتصاد گردشگری مورد تاکید است.

انتهای پیام/ح

معرفی جاذبه‌های استان اردبیل در سطح بین الملل

برچسب ها: گردشگری ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.