رئیس شورای شهر تهران گفت: امسال و سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان برای تأمین تجهیزات آتش نشانی سرمایه‌گذاری شده است.

کاظمی/سرمایه‌گذاری 400 میلیارد تومانی در تجهیزات آتش نشانیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در همایش گرامی داشت روز آتش نشان که امروز (یکشنبه ۷ مهرماه) برگزار شد، با بیان اینکه امروز در تقویم ملی روز آتش نشان نامگذاری شده است، گفت: این مناسبت به خاطر اطفای حریق گسترده‌ای بود که در سال ۵۹ در پالایشگاه آبادان انجام شد و بسیاری از آتش نشانان هنگام انجام وظیفه زیر بمباران دشمن به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه اولین ایستگاه آتش نشانی در سال ۱۳۲۰ در تبریز ساخته شد، افزود: بعد از آن هزاران حادثه کوچک و بزرگ داشتیم که آتش نشانان با از جان گذشتگی آن‌ها را ثبت کردند و آخرین مورد آن هم حادثه پلاسکو بود که هنوز داغ آن در دل ما وجود دارد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه امیدواریم آتش نشانان با کمترین مشکلات روبه‌رو شوند، گفت: در طول سال‌های گذشته آتش نشانان تهران توانستند نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کنند.


بیشتر بخوانید: آتش نشانی تهران ۷۲ هزار مأموریت در سال ۹۷ انجام داد/ ۳۰ درصد مأموریت‌ها برای مقابله با آتش بود


هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه بیش از ۵ هزار نفر در آتش نشانی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: امسال و سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان برای تأمین تجهیزات آتش نشانی سرمایه‌گذاری شده است.

رئیس شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: مهم‌تر از تأمین تجهیزات توجه به امر پیشگیری است که مسئولان باید مراقبت کنند تا در ساختمان‌های جدید حادثه‌ای رخ ندهد.

انتهای پیام/

توجه به پیشگیری مهم‌تر از تأمین تجهیزات آتش نشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار