معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: پنجره واحد سرمایه گذاری و کارآفرینی با رفع موانع موجود و افزایش اشتغال و تولید، روزنه ایی برای توسعه اقتصادی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محسن اسماعیلی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه پنجره واحد سرمایه گذاری و کارآفرینی با رفع موانع موجود و افزایش اشتغال و تولید، روزنه ایی به توسعه اقتصادی است گفت: این سامانه گامی موثر در زمینه شفاف سازی و سالم سازی و اقدامی امید بخش برای سرمایه گذاران خواهد بود.

اسماعیلی افزود: در این سامانه که با هدف کمک به توسعه اقتصادی و اطلاع رسانی مناسب به سرمایه گذاران داخل و خارج و بررسی و رفع موانع و تسهیل امر سرمایه گذاری طراحی شده است، امور اجرایی مربوط به سرمایه گذاران بطور مستمر تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

او اضافه کرد: با توجه به عزم استان برای اجرای طرح سامانه پنجره واحد به منظور کاهش مدت زمان صدور مجوز پروژه‌های سرمایه گذاری، موضوع در جلسات کارشناسی با حضور نماینده اداره اقتصاد و دارایی و اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذار و اعضا گروه کارشناسی کارگروه زیربنایی مطرح شد.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: چرخه ممکن به منظور اخذ مجوزات الکترونیکی و چگونگی تکمیل استعلامات و راهکار‌های جذب سرمایه گذار، با همکاری دبیرخانه تبصره یک ماده یک، دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و اداره اقتصاد و دارایی استانداری در دبیرخانه کارگروه در مرحله تدوین و ابلاغ است.

اسماعیلی بیان داشت: در همین زمینه مقرر شد در جهت بالا بردن قابلیت سامانه و تسریع در روند پاسخگویی، اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری، بر اساس پاسخ دستگاه‌های ذیربط، شاخص‌های سرمایه گذاری را احصا و برای اعمال در سامانه، موضوع را به دبیرخانه کارگروه گزارش و دستگاه‌های ذیربط نیز محدودیت‌های سازمانی خود را در پهنه استان، به منظور بارگذاری در سامانه، به دبیرخانه اعلام کند.

انتهای پیام/ک

سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری، گامی در راستای تحقق توسعه پایدار اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.