در جریان دادگاه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده، ردپای پدر و دختر وی نیز به این پرونده باز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان برگزاری جلسات دادگاه شبنم نعمت زاده که همچنان ادامه دارد و ختم رسیدگی به اتهامات او اعلام نشده است،  رد پای افراد مختلف در پرونده دیده شد، افرادی از قبیل دختر خوانده شبنم و پدر او.

در جلسه سوم دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان، احمدرضا لشکری پور از فرد جدیدی به نام آقای فرجی نام برد و او را مسئول حسابرسی به انبارها معرفی کرد.

بر اساس اظهارات متهم لشکری پور پدر شبنم نعمت زاده وزیر اسبق صنعت، فرجی را به عنوان حسابرس  برای شرکت ورشکسته انتخاب کرده بود.

فرجی از سوی چه شخصی و برای چه کاری وارد شرکت شد؟

به گفته احمدرضا لشکری پور از ابتدای دی ماه ۹۶  فرجی به عنوان قائم مقام از سوی آقای نعمت زاده وارد شرکت شد و عمده وظیفه او پیدا کردن اختلاف شرکت با رسا فارمین بود؛  فرجی همان کسی است که توسط آقای نعمت زاده به عنوان حسابرس و مشاور مالی وارد شرکت شد.

به گفته نماینده دادستان،  فرجی به قصد درست کردن به هم ریختگی‌های شرکت و فروش‌های نامتعارف متعدد وارد شرکت شده است.


بیشتر بخوانید: آخرین اخبار از دادگاه اخلالگران‌ بازار دارو


خانم شبنم نعمت زاده در اظهارات خود بیان کرد: از آبان ۹۶ به دلیل کمبود بودجه حتی توان پرداخت حقوق پرسنل را هم نداشتیم، به همین دلیل از پدرم و در مواردی هم از آقای فرجی کمک خواستم تا در حسابرسی‌های شرکت به ما کمک کنند.

البته طبق ادعای متهم لشکری پور، ورود آقای فرجی به شرکت با مخالفت شدید وی به عنوان شریک خانم نعمت زاده همراه بود و لشکری پور اظهار کرده که اصلا آقای فرجی را نمی‌شناخته و کاری با او نداشته است.

ردپای وزیر

امضای قائم مقام فروش شرکت زیر پای نامه‌ها

با ورود فرجی به شرکت، وی نامه‌ای به تمام مدیران زد و درخواست می‌کرد که لیست انبار‌ها ارائه شود تا مجموعه انبار‌ها با قیمتی خوب به فروش برسند، اما پس از انجام این کار مشخص نمی‌شود که پول‌ها به کجا رفته است.

بنا به اظهارات لشکری پور، فرجی به مدیران شهر‌های ارومیه، گرگان، رشت، شهرکرد و یزد هم درباره فروش محصولات نامه زده است و امضای او به عنوان قائم مقام فروش در تمام نامه‌ها وجود دارد.

لشکری پور درباره امضای فرجی بیان کرد: در ۲۶ اسفند سال ۹۶ خانم نعمت زاده از طرف من نامه‌ها را امضا کرد که البته علت انجام این کار آن بود که نامه‌ها همگی دارای مشکل دارویی بودند و نعمت زاده با انجام این کار می‌خواست مشکلات را گردن من بیندازد.

وی با بیان اینکه من با حضور آقای فرجی در شرکت مخالف بودم و وی را نمی‌شناختم، گفت: اواخر سال ۹۶ وکیل خانم نعمت زاده با من تماس گرفت و تقاضای جلسه‌ای سه نفره کرد و در آن جلسه که در رستوران نایب واقع در خیابان ولیعصر(عج) برگزار شد، از من درخواست شد که به شرکت بازگردم و کار‌ها را به دست گیرم تا آن‌ها هم از پدر خانم نعمت زاده تقاضا کنند که عذر فرجی را بخواهد، اما باید به این نکته توجه کرد که اگر من با فرجی مشکل داشتم، چرا آن‌ها این حرف را به من زدند؟

نقش پدر خانم نعمت زاده در این پرونده با دعوت از آقای فرجی نمایان شد و البته جز آقای نعمت زاده، نام افراد دیگری هم از خانواده خانم شبنم نعمت زاده در شرکت توسعه دارویی وجود دارد.

ردپای وزیر

نقش دختر شبنم نعمت زاده در پرونده دارویی چیست؟

جز شبنم نعمت زاده، دختر او هم در شرکت نقش و بنا به اظهارات لشکری پور او به عنوان مدیر یکی از شرکت‌های دارویی حق امضا داشته است.

لشکری پور تصریح کرد: در سال ۹۶ خانم نعمت زاده گفت شرکتی به نام رساپخش داریم که می‌خواهیم آن را فعال کنیم و شرکت رسا را در آن ادغام کنیم و گفتند، چون این شرکت باید مثل شرکت توسعه باشد، سهامداران آن هم باید مثل هم باشند. سهامداران این شرکت من، خانم نعمت‌زاده، آقای مرزبند و مریم محبعلی دختر خانم نعمت‌زاده بودند. بعد از اینکه حساب‌های شرکت توسعه مسدود شد، شرکت رساپخش آمد و تمام امضا‌ها را نیز خود خانم نعمت‌زاده انجام می‌داد و حتی به جای مریم محبعلی امضا می‌کرد. خانم نعمت‌زاده امضا را از طرف خانم محبعلی نمی‌زد، بلکه به جای مریم محبعلی امضا می‌کرد، البته امضای دختر خانم نعمت زاده بیشتر صوری بود و خود این متهم در جریان تمام امور قرار داشت.

انتهای پیام /

برچسب ها: دادگاه ، قوه قضائیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اشرفی
۲۲:۱۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
سلام اگر واقعا عدالتی هست باید این خانوم که کلا همش به فکر بیشتر ثروت جمع کردن و خوشگذرونی بوده. خوب تو هرکسی طمع هست ولی ایشان حتی به مردم بیمار رحم نکرده و بد ذات و... هستند باید اعدام شود. همون طور که سطان سکه به جرم مسفد فی الارض اعدام شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
ایشان چه کاره هست پدرشان در اکثر دولتها پست کلیدی را داشته تنها اینکارو نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
اجازه ندهید این مانتویی‌ها توی دادگاه چادر سر بکنند. اون موقعی که فساد اقتصادی میکرد که مانتویی بود. حالا میخواد آبروی چادر رو ببره؟ چادری نیست. نزارین چادر الکی سرش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
وای از دست این پدر و دختر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
اگه پدرش نبود که به دخترش 60 میلیارد دارو قسطی نمیداد شرکت فارابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه تا ابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
دوستان این اتفاق میتواند برای وزیران حاضر در دولت و نمایندگان مجلس کنونی هم رخ بدهد.

درود بر ریسی که عرصه را برای رانت خواران تنگ کرده...
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۹:۱۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
سلام هر کس بالای 300 میلیون تومان به جیب زده پول خونش روگرفته و خونش حلاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
معلومه دست باباشم تو کار بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اگراعدام نشن گناه یکی یکی اون مریضهای مثل داماد ما که به خاطر گرانی دارو ونداشتن پول از جانشان میکشیدند وهنوز هم میکشند به نظر شما گردن کیه ؟نعمت زاده ها که به اخر رسیدند از نظر مردم .خواهشن اقای ریسی شما عدالت علی ع را اجرا کنید
Canada
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اگر اولین دزد .اختلاسگر .احتکار گر و حقوق نجومی بگیر در سر چهار راه اعدام میشد .دیگه کسی جرات نمیکرد .دنبال رو شون بشه و جرات ادامه کار را نمیکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
احسنت اگه چند نفر از این وطن فروش های خائن اعدام بشن هم بقیه حساب کار خودشونو میکنن و هم اینکه مردم آرامش بیشتری پیدا میکنن بعد اینکه جرم و خطاب اینا از یک مجرم عادی خیلی بیشتر چون اینا با این دزدیهاشون به نظام و ابروی نظام لطمه زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
چند روز دیگه آزاد میشه ببینید کی گفتم مثل امثال نجفی که باید اعدام بشه اما .‌‌..
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
باید نعمت زاده و امثال اینهارو و تمام مفسدان اقتصادی رو مثل مختار که لشکریان یزید رو گردن زد همشون رو باید کشوند پای دار مجازات و در ملا عام اعدام کرد
Iran (Islamic Republic of)
محمدغیاثی
۲۱:۱۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
پناه بر خدا اینها چه جور میخواهند روز قیامت جواب بدهندحلالش جواب باید پس دادوای به حال حرام خوارآنهم از بیت المال این که در حین محاکمه از چادر استفاده میکند این چادری نیست چادر رانیز دزدیده است
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۲۰:۵۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اقا اعدام کمه احتکار دارو های بیماران باید سنگ سار بشود درس عبرتی برای دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
حکم سنگسار برای گناه دیگه ای هست . لطفا به جای شارع مقدس حکم ندهید و هر چه به عقل قاصرتان میرسد را تایپ نفرمایید . شکی نیست که این مفسدان باید اشدّ مجازات را متحمل شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
به چه دلیل اجازه می دهید شبنم خانم با چادر محاکمه شود هنگام خیانت به مردم بد حجاب بود حال که محاکمه میشود حجاب داشته باشد به نظر بنده همانگونه که همیسه در منظر عموم حاضر میشدند در هنگام محاکمه هم همانطور حاضر شوند.
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۲۱:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
کاملا با نظر شما موافق هستم ولی قبل از شبنم پدرش وزیر سابق صنعت باید محاکمه و تمام اموالش مصادره و بعد هم اعدام بشه .مافیای خودرو و لوازم یدکی تماما دست نعمت زاده بود ‌این یک قسمت از خیانت هایاین دختره است اگر داروخانه بیمارستان میلاد رو هم اضافه کنند به اتهاماتش خدا میدونه چه قدر بدهکار میشه به مریض های بیمارستان میلاد .این خانواده کلا رانت خوار هستند و باید اعدام بشن
Canada
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
در اصل تحریم کنتدگان داخلی که همسو با تحریم کنندگان استعماری بوده اند .مصادره تمام اموال و بعد تا اخر عمرش مرده شور شوند .هزینه زندان بعهده خودشون و کار اجباری و مجانی تا اخر عمر خبیث شون تا به درک واصل شوند
Iran (Islamic Republic of)
مسلمان
۲۰:۰۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
خانم نعمت زاده تومن به تومن پولی که از احتکار دارو بدست آوردی از جان مریضان بوده است از خون مردم پول به جیب زدی.پول شما از جیب بیماران سرطانی و بیمارهای خاص بوده .چطور میخواهی بمیری ..
Canada
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
مثل مافیای قدرت و اختلاس و احتکار و حقوق نجومی بوده اند .باید همشو بعد از مصادره اموال حرام و متعلق به بیت المال خونه نشین شوند و نخبگان جایگزین شوند .انها هم ثبت اموال خود .خانواده .اقوام درجه یک قبل از پست و مقام و بعد از ترک پست و مقام
Canada
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
مصادره اموال متعلق به بیت المال را که به ناحق و حرام جمع کرده اند .بعد یکی .یکی سکته قلبی و معزی را بخاطر از دست مال که دو دینا را بخاطرش از دست دادند .
Canada
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
در روز قیامت با دو چهره زنده میشوند این قبیل خبیث ها .چونکه یک روز با منافقین ایند و یک روز با مومینی ایند
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
بی وجدان ها
Canada
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
فقط وصل کردن دستگاه دورع سنج این داعشی های دارویی لو میروند .در عیر اینصورت خودشون را فرشته و نجات دهنده بشریت جا زده اند و میزنند تا روز قیامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
مشکل این مفاسد نیستن اون ناظر و برخورد کننده و کسانی هستن که رای اعتماد میدن و خیانت میکنن نعمتزاده یک کوخ نشین بود که سوپر کاخ نشین شده کی ازش پرسید اینهمه ثروت رو تو یوهو چطور بدست آوردی فقط شعار میدن مرد عمل نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
لعنت خدا به نعمت زاده ها و حامیان انها همگی امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
معلوم بود باباش براش ردیف میکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
دوتاشون باید سنگسار و تیر باران بشوند با اون قیافه باباش
Iran (Islamic Republic of)
مارامدافع چادرحضرت زهرا س افریده اند
۱۷:۴۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اصلاح طلبی مدرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
کجایش ردپاست ؟
مثل روز روشن است که وزیر خبرداشته دخترش چه می کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
بیخود نبود که من انقد ازین پیر خرفت متنفر بودما!!
United States of America
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
دل مردم ایران وکسانیکه درجاده هاتوسط ساختن ارابه های مرگ کشته ونا کارشدندروخوشحال شاد می کنیداگراعضای این خانواده منفوررااول درملاء عام شلاق بزنیدو بعدهمانجااعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
خدا لعنتش کنه،پسر من کم خونی داره باید یه داروی خارجی بهش میدادم، چون قیمتش گرون شده بود نمیتونستیم بخریم. باعث شد کم خونیش بدتر بشه. خدا ازتون نگذره. قاتلای آدم کش.
در ضمن اون چادر رو از سرش بکشین مگه وقتی داشت دزدی میکرد با چادر بود که بخواد چادر سرش باشه. لعنت به تزویر، لعنت به ریا کار ، لعنت به خائن، لعنت به مال مردم خور ، لعنت به هر کسی که خون یه ملت رو تو شیشه میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
جالبه آنچنان چادر را سر می‌گیرد که فقط دماغش پیداس مثل دم خروس. اون دماغ پینوکیو
Iran (Islamic Republic of)
خلیل
۱۶:۵۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
از وضعیت دارایی وثروت شهردار ارومیه هم بگویید چرا بررسی نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۶:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
پرونده املاک نجومی شهرداری چی شد؟ دلیل پوشاندن اونها چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
الان چه ربطی به این بحث داشت؟ مشخصه هدفت فرافکنی بود و گویا سودی بردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
فرافکنی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۵:۵۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
تور خدا چادرش و تغییر بدین حیف نیست آخه این چادر نماد ملی کشورمون سر این خلاف کار دزد باشه خوب مثل آآقایون که توزندان لباس راه راه می‌پوشن برای خانمها هم چادر ولباس راه راه بدن
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۶:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
پرونده املاک نجومی شهرداری، یا... چی شد؟ چرا مبارزه با فساد اونهارو فراموش کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
رسول@
مشخصه هدفت فرافکنی و دفاع از فساده! یه ذره خجالت هم بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
در دیگی باز وهست وبس حیا هم که ندارن سفره باز است به برکت اقا وزیر غیرتت کجا رفته وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
یکی نیست به این زنه بگه وقتی دزدی می کردی هم چادر سرت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اینها کلا خانوادگی شاه دزدن از اول انقلاب دزدی کردن سیر نشدن قانون کجائی محاکمه وزیر کار اسونی نیست از هزار طرف ساپورت میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
لعنتی ها سیر نمیشون نعمت زاده از اولش هم دزد بوده انسان پاک پاک به وجود میاد
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۱۵:۰۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
به نظرم اخرش هیچ اتفاقی نمی افته . دیگه از قتل علنی تر نداریم که . اخرش اب از اب تکون نخورد
Iran (Islamic Republic of)
فتاحی
۱۵:۰۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
پدرش که یه زمانی میگفت اگه از سایپا و ایران خودرو مردم ماشین نخرن خیانتکارن .پس پشت این صحبتها ضرر شخصیش بوده چرا که وزیر صنعت بود و مخارجش از خرید نکردن مردم کم شده بود .جانم فدای رهبرم سید علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
این خانواده فاسدودزدسرگردنه که حتی به بیماران رحم نکردندبایداعدام شوندتازمین اوجوداین اشغالها پاک شود.
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
خواهش میکنم ای ن چادر رو از سرش بردارید چرا با چادر اینها رو نشون میدید اسم هر چی چادری است‌ خراب میکنید خدا لعنتش ن کنه که‌ با چادر هر غلطی میخواد میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
چه حرف های بی نتیجه ای تو این دادگاهاها رد و بدل میشه
فایده ای داره آیا
اعصاب ملت رو خرد کردین نمام ریزه کاری ها رو هم به همه میگین ولی بی فایده است چون به راحتی آراد میشه فردا تو جامعه میچرخه آخر هم سر از کانادا در میاره حالا ببین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
یادتون هست همین خانم و سایرین می گفتند بخاطر بیماران سرطانی بریم برجام رو ببندیم؟
حالا خودش داروها رو احتکار می کرد!
کاسب تحریم هم مشخص شد چه کسانی هستن!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
همشونو بکنید اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
هر دم از این باغ بری می رسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
ثروت نعمت زاده (پدر) رو اول انقلاب و الان مقایسه کنید و ازش بخواین این ثروت هنگفت رو از کجا آورده .
Germany
ولایت عشق
۱۴:۰۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
باید طبق قانون و مجازات اسلامی که تعیین شده با مفسدین فی الارض برخورد کنن ، این زالو صفتها که هر کدوم در مناسب مختلف با هر لباسی که برتن دارن باید به اشد مجازات برسند.. سردسته دزدها و مفسدین فریدونها و جهانگیری ها فراموش نشه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
هروقت بابک زنجانی مرتضوی ورحیمی وبقایی به سزای اعمال خودرسیدن آنها هم میرسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اونا که الان دادگاه هستن یا زندان. معلومه هدفت فرافکنی بوده پس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
هر اتفاقی میفته باعث و بانی اش مردم هستن این مردم هستن که باید موقع انتخابات گول یک مشت سلبریتی بیسواد وطن فروش و شعارهای دروغین کاندیداها را نخورن و درست انتخاب کنن تا قدرت به دست نااهلان نیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
چرا‌بهش‌میگین‌اقای‌نعمت‌زاده‌ودخترش‌حیف‌اسم‌حیوان‌که‌روشون‌بزارن‌اینها‌و‌امثال‌اینها‌فقط‌اعدام‌‌انشا‌که‌حکم‌علی‌ع‌واری‌اجرا‌بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
بخشش لازم نیست اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
حکمشان اعدام است اینقدر دست دست نکنیدچرا اینقدر محاکمه را طولانی کرده اید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۴۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
با جان مردم بازی کردند قطعا حکمش اعدامه خدا لعنتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
بویر احمد
۱۲:۵۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
همه می دانند که اقای نعمت زاده بهاشون شریک است اقای شریعتمداری هم با دامادش شریک است همه دزدها به مسءولین وصل هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه این مفت خورهارا انسان به کجا میرسه که باید از حیوان هم پست تر باشه معلوم نیست توی این مدت چند نفر به خاطر اینها جونشون از دست دادند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
مفسد فی الارض جرمش مشخص و حکمش هم مشخص هست غیر از اینکه بخاد باز از موقعیت و نفوذ پدر استفاده کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اعدام کنید همان طور که قدیمی گفتند
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۱۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
ای خدا کی میخواد درست بشه عمرمون رفت دیگه .....تو حسرت همه چیز موندیم
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
بازار بدون رقابت و از بین بردن و عدم تولید داخلی اشتهای و اشتیاق این عدم از مردم را بر انگیخت که دست به کار عیر اخلاق و قانون و غیر شرغی بزنند.
متاسفانه خیلی ها که پیش از انقلاب خود از مردم زحمت کش بودند امروز بغد از رسیدن به چند مسکوکاتی
فقط به فکر:
شاسی بلند
اسب سوار با اسب خصوصی
آیفون آخرین مدل
یخجال مرصغ
ویلا هایی دوزش حصارکشی شد
وووو
باعث تاسف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
ببخشید ولی کاملا مشخص که خون کثیف وارد رگهای انقلاب شد باید بقول رائفی پور حجامت بشه این فقط یکی از فسادهای گسترده در کشور شما زندگی وزرا را ببینید اینا کجا زندگی میکنن قیمت منرلشون میلیاردها تومن فقط قیمت زمینشون هستش حالا واسایلشون پول و دلارو طلاهاشونم به اضافه باغچه هاشون حساب کنید اینا از کجا اومد نماینده در مجلس فریاد میزنه از اشرافیگری از تبعیض بعد درمنزل همین آقا چند هزار یور و چهارصد میلیون به سرقت میره باید قبول کرد که اوضاع کشور اصلا مناسب نیست شما اوضاع سینما را ببینید بازیگرای وطن فروش خائن را ببینید یا ادضاع مدارس غیرانتفاعی و دانشگاهها را ببینید اوضاع خودرو و بخوربخورهای توشه
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
این نشون میده بایدسایه ترس ازقانون ومجازات همیشه درجامعه ماوجود داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اون یارو داماد دزد چی?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اگر آخرتی هست و قبول دارین
حق الناس رو ازشون بگیرین
Turkey
حسین طیبی
۱۱:۵۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اگه قانون اسلام اجرابشه بایددست این افرادقطع بشه تادرس عبرت دیگران باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
ابروی هر چی زنه مهجبه را هم بردی بی وجدان نه به اون دزدی نه به حجابت ...........وای از دست شما اقا زاده ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
این خانم قبل از محاکمه، با مانتو بودن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
استدعا داریم یک چادر با پارچه ای به طرح و رنگ لباس زندانی هبدوزید و به این خانوم و سایر خانومهای زندانی بدهید که ایشون لااقل صورتش رو با اون بتونه بپوشونه!!!!
نه اینکه با چادر مشکی که نماد خانمهای محجبه پاکدست هست!!!!
حتی چادر نماز هم نباید به خانومهای زندانی در دادگاه داد !!!!!

درضمن اگه یک عینک آفتابی فریم بزرگ هم به ایشون بدید دیگه کاملا چشمهاشون هم استتار میشه و قابل شناسایی نخواهند بود که چه کسی در دادگاه حضور داره......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
زندان، فردا آزاد کاش ما هم پول داشتیم یک کم، این ها هرچه از سفره انقلاب می خورند سیر نمی شوند
Iran (Islamic Republic of)
دلخوشیم
۱۱:۳۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
من یک پسر دایی گارگر ساختمانی دارم می‌گفت من اصلا پول کار کردن برای مسجد و مدرسه رو نمی گیرم گفتم چرا گفت چون اونجا برای خداست پولش خوردن نداره
حالا این همه گستاخی دریافت وتخلف از داروی بیماران که خود خدا عنایت خاص داره به بیمار چش اورتز از این پول چیز دیگری هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
این همان پدری نیست که مردم در اقدامی هماهنگ قرار گذاشتن خودرو نخرند تا قیمت ها بیاد پایین اما همین پدر مردم را متهم به دست داشتن در دست دشمن کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
خدا جوابشونو بده من پول ندارم برل بچم لوازم تحریر بخرم بعد اینا اینجورین
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۱:۱۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
به نظرم بهتر از مدیر مالی شرکت و حسابرس های شرکت موسسه حسابرسی اندیشمند نیز سوال بشه و خیلی چیزها روشن میشه
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۱:۱۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
این اقای نعمت زاده دردوران ریاستش هم هیچ کاری نکرد.من با خودم میگفتم خدایا اخه این با این سن و سال چطور همچین وزارتخونه مهمی رو بهش دادن.نمیتونه درست حرف بزنه.تو جلسه هاش خوابش میگرفت.حالا فهمیدم که هر کس بخاد راه دزدی رو برای بقیه واکنه سن و سالش مهم نیست!!
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
هرباری که بااون قدمهای نامبارک ونحس به دادگاه میادغیرازبازی باسلامت و جان مردم باقاچاق دارو یه ضربه هم به پوشش و حجاب داره میزنه نگذارید اینقدرچهره چادردرانظار عموم،باآوردن امثال این جنایتکاران منافق زشت جلوه کنه!یه پوشش راه راه موقت برای حضوردر دادگاه استفاده کنندتابعد پوشش زنان متهم وخطا کارطراحی وتولیدرسمی بشه،هرچه زودتر بهتر
United States of America
ک
۱۳:۵۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
یه عده توجامعه ماناآگاه یاندانمکارهستندجایی رو که مبارزه بافسادهست رونمی بینندجایی که این خانم منافقانه چادرداره روخودم شنیدم که گفته میشه ببیندنمونه چادری ها،مرجان شیخ الاسلام یااین آدمهاهستند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
تا زمانی که مشکلات ساختاری داخل کشور حل نشود، و اصلاحات ساختاری در اقتصاد،نظام پولی و بانکی کشور صورت نگیرد، دست آقایون و آقازاده های دزد و رانتخوارشان از اقتصاد کشور کوتاه نشود، و تمامی مسئولین فاسدی که در طول این ۴۰ سال در هر رده ای که از موقعیتشان سواستفاده کرده و فساد نموده اند و به قول معروف جیب انقلاب ، نظام و شهدای مردم مظلوم رو زده و حالا کلاس سکولار و لیبرال شدنشان را به رخ مردم می کشند و بخاطر منافعشان و پاسپورت خارجی و اقامت خارج از کشور خود و فرزندانشان دم از اعتدال گرایی و اصلاح طلبی می زنن و به افراد فرودست برچسب تندروی و افراط گرایی,پوپولیستی زده و بقول معروف اصولگرای اعتدالگرا یا اصولگرای اصلاح طلب شده اند!!!.فرزندانشان رو به خارج از کشور فرستاده و برای خودشان در خارج خانه و کار و کاسبی راه انداخته اند محاکمه نشوند،مذاکره با ترامپ یا غیر ترامپ برای این مردم مظلوم و شهیدپرور بی فایده که هیچ ،پر ضرر هم هست.
Germany
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اعتماد خیلی سخت به دست میاد وخیلی زود از دست میره . خواهش میکنیم از رئیس محترم قوه قضای با اعدام این مفسدهای اقتصادی اعتماد مردم نسبت به انقلاب و نظام حفظ کنند.تا درس عبرتی باشه برهر اقا واقازاده ای که بخواد به این مردم وانقلاب،خون شهدا خیانت بکنه
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۱:۰۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
این همه اجحاف وحق کشی ،اینهمه دزدی و بی انصافی آیا بخشیدنیست؟!
Iran (Islamic Republic of)
کارمند2
۱۰:۵۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سلام این افراد سود جو و منفعت طلب هر روز راه جدیدی برای سو استفاده اقتصادی اختراع میکنند و چون قوانین محکمی نداریم روز به به روز هم بیشتر میشوند.وباعث گرانی و احتکار و کمبود و تورم میشونند.خدا عاقبت همه ما را بخیر بگرداند..............
Iran (Islamic Republic of)
چغلو
۱۰:۴۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سلام
خداوند لعنتش کند درست زمانی بود که من دنبال لوازم پزشکی براکودکم بودم...باچه بدبختی وقیمت نجومی می خریدم.
Germany
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
این افراد پولشویی میکنند برای فرقه های ضاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
دختر گر ندارد نشان از پدر تو................
Germany
محمد
۱۰:۳۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
من به عنوان یک پزشک تازه فارغ التحصیل رفتم ۵۰ میلیون وام بگیرم. بانگ میگفت اول ۵۰ میلیون بزار تو بانک . بعد ۱۲۰ میلیون سفته گرفت . ۸۵ میلیون هم قرار شد ۳ ساله پس بدم. برام سوال چرا پدر جانباز م نتونست برا بچش یه وام بگیره. معلومه که خود پدرش نقش داره و داشته. خدا میدونه هنوز هم ادامه داره. و جای این حرفا همه بلند شیم کمک قوه قضاییه دنبال انبارهای مخفی دختر محترم وزیر بگردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اولا شما آلمان هستید اینجا ایران هست ثانیا پزشک عمومی در دوران طرح ماهی ده میلیون دولت بهش حقوق میده تا دو سال!!!!
Germany
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
باید این پدر و دختر رو اعدام کرد که این طور در حق مردم ظلم وستم کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
چقدر پلشت و پلیدند که از جان بیماران مایه می گذارند تا برای خود پول و سرمایه فخر و مباهات دنیوی فراهم کنند. خدا نگذرد ازشان
Iran (Islamic Republic of)
مارتا
۱۰:۱۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
حقیقتا عجب حجابی...... وچه وقاهتی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
مادر خانم بنده هم بخاطر کمبود دارو و تخلفات پزشکی و دارایی به رحمت خدا رفت و از اونروز ما ی روز خوش نداریم خدا لعنت کنه این ها رو که با جان مردم بازی میکنن حکمشون باید مرگ باشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۰۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
یه رد پا دیگه هم داره نعمت جون برید از سران زحمتکش نیروی انتظامی سوال کنید
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۰:۰۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
رد پا زیاد هست جسارت گفتنش رو ندارین من الله توفیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
باید به اشد مجازات محکوم بشن بدون هیچ بخششی چون حتی دشمنان این کشور هم دارو رو نمیتونن تحریم کنن. تا عبرتی برای شرکتهای دارویی و پزشکان
Iran (Islamic Republic of)
پشت سر علمدار
۰۹:۴۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
از آقای رءیسی تو رابخدا قسم میدم که اشد مجازات روبرا این خانمی که با داروهایی مورد نیاز مردم بازی کرده در نظر بگیرید چه بسا انسانهایی که لطمات جبران ناپذیر از این احتکارها به زندگی شون وارد شده وبا مصرف داری تاریخ مصرف گذشته این خانم چه بلاها کشیدن ضمنا پدر این خانم هم سابقه مبهمی در دوره ریاست صنایع پتروشیمی دارن که اگه مورد توجه قوه قضاءیه قرار بگیره خیلی چیزها روشن میشه باور کنید حقیقت روشن میگم یک موردش برا نمونه طرح درختکاری از خانه تا کارخانه که در ده ی هشتاد دوره ریاستش به دامادش داد در منطقه ویژه ماهشهر که پولش را خوردن و هیچ وقت پروژه انجام نشد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۴۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
بخدا این ها فقط با خون ملت تغذیه می کنند تا کی با ابن کارها سر مردم کلاه می زارند دیگر هیچ کس به نظام و اسلام اعتقاد ندارن چرا .آدم دیوانه میشه چرا جلوی این افراد گرفته نمیشه الان هم چادر کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
امیدواریم قوه قضائیه بدون هیچ خط قرمزی حق مردم راازاین دزدان بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
Aaaaaa
۱۲:۰۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
یکسری ها بخاطر کمبود دارو جونشون را از دست دادن.پس فقط اعدام حقشون هست.حتی با اعدام قصاص یک نفر که به خاطر کمبود دارو جونش را از دست داده گرفته میشه.
Iran (Islamic Republic of)
عباس آذرنگ
۰۹:۲۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
این آقای نعمت زاده بلا یی سرما کارگران قرادادی بندرامام اوردکه امروز آه خانوادها دامنش راگرفته،درودخدابرکارکنان قوه قضاءیه.
Iran (Islamic Republic of)
ghdfg
۰۹:۱۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
معلوم بود پدر ایشان دست دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
چهارنفر از این دزدان بیت المال اعدام کنید دیگه دختر یا داماد وزیر ونماینده ای جرأت دزدی نمی کنه اگه واقعا میخواهید جلوی دزدی را بگیرید
Germany
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
مفسد فی الارض یعنی چی ؟ پس مصادیق آن چه کسانی هستند؟بازی با جان و سلامت مردم با اختفا دارو ودارو های تاریخ مصرف گذشته اگر فساد در زمین نیست ،پس چه اسمی دارد؟!
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
چه کسی مسئوله؟ اول ازهمه خودم به عنوان یه شهروند!چون بایددلسوز مردم وکشورروانتخاب کردوبهشون رأی دادتا امورکشورمون به دست نااهلان غرب گرا،نیفته ازطرف دیگه هم زمینه های فسادبایدبدون رحم وترحم خشکیده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
هر دم از این باغ بری میرسد.این از وزیر اون از نماینده که خودش ارز ذخیره میکنه تو خونه بعد به مردم میگه ارز نخرید
Iran (Islamic Republic of)
m
۰۸:۴۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
به نظر بنده که این پدر و دختر خون مردم رو تو شیشه کردن باید اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۴۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
از کوزه همان برون تراود که در اوست ! مگر می شود دختر این همه شرکت دارویی داشته باشد و پدر از هیچ چیز خبر نداشته باشد ؟!! این سریال داره به جاهای خوب و هیجانی اش نزدیک میشه !
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۰۸:۳۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سیاست مدار پاک دیدی چشماتونا حتمن بشورید مطمئن باشید خطای دید بوده
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۸:۳۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سلام علیکم ،

این پرونده همین جا تمام است ،
متهم ردیف دوم تهمت ناروا می زند ،

چون می بیند که خانم نعمت زاده نام و نشانی در کشور دارد ،
می خواهد خود را آویز گردن او کند .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۲۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
جالبه نعمت زاده در زمان تصدی وزارت در مورد کسانی که کمپین نخریدن خودرو در فضای مجازی راه انداخته بودن می گفت اینها یک مشت ضد انقلابند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۰۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
نعمت زاده و سیف با چه ترفندی تحریم خریدن خودروهای گران و بی کیفیت را شکستند و خودروها را با چندبرابر قیمت به مردم انداختند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
چقدر این خانواده آقای وزیر پست و پلیدند، زمانی هم که وزیر بود همش دروغ میگفت
۱۲
آخرین اخبار