مربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: در گروه سختی قرار داریم و گروه مرگ است، اما با شناخت کافی از تیم‌های حریف برخوردار هستیم.

فرشاد ماجدی، مربی تیم ملی فوتبال امید ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم برای حضور در رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن بیان کرد: در گروه سختی قرار داریم و گروه مرگ است، اما از شناخت کافی از تیم‌های حریف برخوردار هستیم و با روحیه بالا و آمادگی زیاد مقابل حریف شرکت می‌کنیم. متاسفانه بازیکنان ما دست کم گرفته شدند و مطمن باشید با همکاری و حمایت مسئولان و مردم نتایج خوبی کسب کنیم.

او افزود: کره جنوبی، ازبکستان و چین از تیم‌های خوب این رقابت‌ها محسوب می‌شوند که همراه با ما در گروه سوم قرار دارند. با این تیم‌ها در زمان‌های مختلف بازی کردیم و شناخت خوبی از آن‌ها داریم. رسانه‌ها باید از ما حمایت کنند تا بتوانند نتیجه خوبی بگیریم و طلسم نرفتن به المپیک را بشکنیم.


بیشتر بخوانیدتیم ملی فوتبال امید به دنبال حریفان تدارکاتی


ماجدی ادامه داد: درباره بازی با ازبکستان باید بگویم که در بازی اول نتیجه را یک بر صفر واگذار کردیم، اما موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم و می‌توانستیم به پیروزی برسیم، اما هدف ما شناخت از بازیکنان بود. همچنین در بازی دوم سیستم تیمی و بازیکنان را تغییر دادیم تا بدانیم می‌توانند در تیم بازی کنند یا خیر. این بازی دوستانه بود و از آن بازی درس‌های زیادی گرفتیم.

مربی تیم ملی فوتبال امید خاطرنشان کرد: درحال حاضر صفر تا ۱۰۰ کار‌های تیم امید را فرهاد مجیدی انجام می‌دهد و ما نیز از نزدیک بازی‌های لیگ برتر را از نزدیک مشاهده تا بهترین نفرات را انتخاب کنیم. بازی‌های دوستانه پله‌ای است تا بتوانیم به موفقیت‌های بیشتر برسیم و باید بدانید که ازبکستان در دوره قبل قهرمان مسابقات شده بود.  

او در مورد شناخت از حریفان اظهار کرد: قبل از مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با چین بازی کردیم و شناخت خوبی از این تیم داریم. در طول مسابقات هم با کره جنوبی بازی کردیم و شکست خوردیم. البته تیم آن‌ها زیر ۲۳ سال و ۳ بازیکن بزرگسال بود، اما تیم ما با تیم زیر ۲۱ سال شرکت کرد و نتایج خوبی بدست آورد. اگر بازیکن ما تک به تک رو در روی آن‌ها قرار بگیرد، برتری دارد، اما آن‌ها تاکتیک پذیری شان بیشتر است.


بیشتر بخوانید: جلسه مجیدی و استیلی با تاج فردا برگزار می‌شود


ماجدی در پایان گفت: همانطور که گفتم رسانه‌ها و مسئولان باید از ما حمایت کنند تا موفق شویم. تیم خوبی داریم و مطمن باشید در گروه مرگ با تمام توان مقابل حریفان بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات ماجدی درباره شرایط تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار