مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن کشور گفت: بازسازی ۶۷ هزار واحد احداثی مناطق سیل زده تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جودی مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن کشور ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در شهر سمنان بابیان اینکه بارندگی و سیلاب اواخر سال گذشته و بهار امسال باعث آسیب و خسارت به ۱۷۰ هزار واحد مسکونی روستایی و شهری در ۲۱ استان کشور شد، گفت: بلافاصله بعد از حادثه اقدامات اولیه برای برآورد خسارت و ساخت‌وساز واحدهای آسیب‌دیده و تعمیر این واحدها صورت گرفت که هم‌اکنون در مرحله انجام کار قرار دارد.

او ضمن بیان اینکه در کل کشور ۶۷ هزار واحد مسکونی باید تا پایان سال جاری ساخته شود، افزود: از این تعداد ۴۱ هزار واحد پای‌کار آمده و مرحله ساخت‌وساز فنداسیون را انجام داده و هم‌اکنون نما در اسکلت و سقف پیگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید:کار بازسازی منازل سیل‌زده گلستان به اتمام رسید/تحویل ۱۳ هزار و ۷۰۰ واحدمسکونی به سیل‌زدگان


مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن کشور بابیان اینکه طبق زمان‌بندی می‌بایست تمامی این واحدهای احداثی تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد، ابراز داشت: طبق قولی که به مردم داده شد پرونده بازسازی مناطق سیل‌زده در ۲۱ استان کشور امسال به اتمام خواهد رسید.

جودی در ادامه تصریح کرد: از این واحدهایی که آسیب دیدند ۱۰۱ هزار واحد مسکونی روستایی و شهری نیازمند به مرمت بودند که اتمام آن‌ها پایان شهریورماه اعلام شد و شاید در برخی جاها به دلیل وراثتی بودن و غیره، قدری زمان برده باشد اما کار در حال اتمام است.

او افزود: طبق جدول زمان‌بندی‌شده تمامی واحدهای تعمیری در ۲۱ استان کشور هم‌اکنون به پایان رسیده و در مرحله بهره‌برداری قرار دارد و می‌کوشیم تا سایر واحدهای نیازمند احداث نیز در موعد مقرر پایان یابد.

انتهای پیام/ب

بازسازی واحدهای احداثی در مناطق سیل زده 

برچسب ها: سیل ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.