مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: استقلال از آسیا حذف نخواهد شد و مشکلی از این بابت آبی‌ها را تهدید نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: متاسفانه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مشخص نیست با چه نیت و هدفی به دنبال بر هم زدن آرامش ما هستند.

او ادامه داد: هر روز با یک بهانه آرامش استقلال را بر هم می زنند، یک روز تغییر مدیر عامل و روز بعد بحث پروپئیچ و مجوز حرفه ای، این افراد به دنبال آن هستند تا آرامش را از اردوی استقلال دور کنند.


بیشتر بخوانید: اطلاعیه استقلال علیه پرسپولیسی‌ها


مدیر عامل استقلال افزود: درباره اخذ مجوز حرفه‌ای حدود ۲۰ روز پیش و تمامی مدارک در اختیار سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای قرار گرفته و به فدراسیون منتقل شده است. این مدارک ابتدا در فدراسیون و سپس در استیناف برررسی می‌شود، اما متاسفانه اخباری به بیرون درز پیدا می‌کند که موجب ناراحتی هواداران استقلال می‌شود که خواستم بگوییم اتفاق جدیدی رخ نداده و دوستان در حال بررسی هستند.

از داخل یا بیرون دوستان به دنبال این هستند تا آرامش تیم را بر هم بزنند

او درباره شایعاتی درباره اینکه از داخل باشگاه استقلال شیطنت‌هایی را می‌کنند و به فیفا اعلام می‌کنند که استقلال به بازیکنان زیادی بدهکار است گفت: من بی اطلاعم، اما قطعا شیطنت وجود دارد و از داخل یا بیرون دوستان به دنبال این هستند تا آرامش تیم را بر هم بزنند و من به هواداران می‌گویم تمامی مدارک ارسال شده است. استقلال و پرسپولیس بدهی‌های انباشته زیادی دارند. از سال ۱۳۴۹ تا به امروز بدهی انباشته مالیاتی داریم و بدهی استقلال مربوط به دیروز و امروز نیست. پارسال ۱۴ مورد پرونده را تسویه کردم برای دریافت مجوز سال قبل و امسال ۹ نفر را تسویه کردیم که هیچ کدام در زمان مدیریت من و ۴ سال قبل نبوده است. امیدوارم پرونده‌ها حل شود تا مدیران بعدی هم به مشکل نخورند.

فتحی بیان کرد: امیدوارم بحث خصوصی سازی یک شروعی باشد برای شفافیت‌های مالی در باشگاه و این کار به زودی انجام شود اما شنیده ام خصوصی سازی به تعویق افتاده است. محدودیت‌های منابع مالی باعث می‌شود باشگاه‌ها به مشکل بخورند.

دولت و وزارت ورزش و جوانان ریالی به پرسپولیس و استقلال کمک نکرده اند

مدیر عامل استقلال گفت: برابر برنامه توسعه ششم مجلس شورای اسلامی به این ۲ باشگاه (استقلال و پرسپولیس) ریالی دولت و وزارت ورزش و جوانان کمک نکرده است و نمی‌توان مکم کند و مجاز به کمک نیست و ما از اسپانسر‌ها کمک گرفتیم. ما در زمان مدیریت خود هزینه کردیم تا بتوانیم با رفع مشکلات و به امید خدا مجوز حرفه‌ای بگیریم و مشکلی بابت بدهی‌های گذشته نداشته باشیم. تمامی اسناد مورد نیاز به فدراسیون ارسال شده و امیدواریم مشکلی استقلال را تهدید نکند.

دوستان پرسپولیسی دوست دارند هر روز فضا را ملتهب کنند

فتحی در پایان در مورد بلیت بازی شهرآورد خاطر نشان کرد: متاسفانه این موارد فرافکنی است و ما بلیتی در اختیارمان نبوده که در اختیار پرسپولیسی ها بگذاریم و تمامی بلیت ها دست شرکت توسعه بوده است. دوستان پرسپولیسی دوست دارند هر روز فضا راملتهب کنند و هر روز به جای اینکه درباره خودشان حرف بزنند و مدام درباره سرمربی تیم ما صحبت می‌کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
پرسپولیسیه
آخرین اخبار