در سال های اخیر با گسترش مراکز تجاری در مشهد، زائران و مسافران علاوه بر خرید سوغاتی های معروف مشهد، کالاهای دیگری را در سبد خریدهای خود از مشهد جای داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خرید کردن همیشه بخش جذابی از هر سفری است در سفر‌های زیارتی به خصوص مشهد، خرید کردن خالی از لطف نیست. اگر شما اهل بازارگردی باشید و قبل از سفر درباره مراکز خرید پرس و جو کنید، می‌توانید خریدی مقرون به صرفه و خوب در مشهد داشته باشید. با ما همراه باشید تا مجموعه‌ای از مناطق تجاری مشهد را به شما معرفی کنیم.


مرکز خرید مانتو


معمولا خانم‌ها در هر سفری بیشترین علاقه به خرید دارند و به همین دلیل در این مطلب اولویت ما با علایق این گروه در خرید است. یکی از پراستفاده‌ترین پوشاک در بین بانوان، مانتو است. برای خرید مانتو به بهترین قیمت در مشهد می‌توانید به بازار مانتو در خیابان‌های ایثار، راهنمایی، مجتمع الماس شرق و مجتمع فردوسی در خیابان مفتح مراجعه کنید.
 


مراکز خرید کفش


اگر در سفر خود به مشهد به دنبال خرید کفش هستید، همچنین در بازار‌های موجود در خیابان‌های احمد آباد، راه آهن مشهد، مفتح و دانشگاه می‌توانید بیشترین فروشگاه‌های کفش مشهد را پیدا کنید. در این بازارها، می‌توانید انواع کفش‌های زنانه، مردانه و کودکانه را برای همه سلیقه‌ها پیدا کنید. همچنین در خیابان دانشگاه می‌توانید انواع کفش‌های مجلسی، کیف‌ها و چمدان را پیدا کنید.
در این خیابان نیز می‌توانید در برج آلتون نیز انواع مدل‌های کفش  و به خصوص مدل های مد روز را در این مرکز تجاری ببینید.
مشهد، کجا خرید کنیم/ ارزان ترین مراکز خرید مشهد


مراکز خرید سیسمونی


در پاساژ فردوسی چهارراه خسروی و مجتمع تجاری فردوسی در خیابان مفتح می‌توانید انواع ملزومات کودک را پیدا کنید. در خیابان‌های سناباد، قائم و ابن سینای مشهد نیز فروشگاه‌های خوب لوازم کودک وجود دارد. انواع اسباب بازی با قیمت مناسب را در مجتمع تجاری زیتون می‌توانید پیدا کنید.


مراکز خرید صنایع دستی

شاید نتوان منطقه مشخص در سطح شهر مشهد را برای فروش صنایع دستی مشخص کرد. اگر چه میراث فرهنگی و آستان قدس رضوی فروشگاه‌های صنایع دستی در نقاط مختلف شهر دارند، اما می‌توان از طرقبه که از مناطق ییلاقی مشهد است، صنایع دستی خرید کرد.
هرکاره تراشی، پوستین دوزی، تولیدات نمدی، فیروزه تراشی، کاشی کاری سنتی، قالی بافی بخشی از صنایع دستی مشهد است.
 
مشهد، کجا خرید کنیم/ ارزان ترین مراکز خرید مشهد

در این مطلب سعی شد، بخشی از مراکز خرید مورد نیاز زائران ارائه شود. معمولا زائران خرید سوغات رایج مشهد از جمله زعفران، نبات و سوغات‌هایی از این دست را از بازار رضا و سایر بازار‌های بافت مرکزی شهر انجام می‌دهند. به همین دلیل در این مطلب به آن پرداخته نشد. امیدوارم در سفر به مشهد، بهترین خرید را داشته باشید.
 
انتهای پیام//م. م
 
 

مراکز خرید ارزان در مشهد کجاست




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۱۹:۵۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
سلام من خودم مشهدیم و ساکن مشهدم.. هیچکدوم از این مراکز خریدی که اعلام کردید اولا ارزان نیستند... دوما اکثر اینها جنس چینی درجه سه میفروشند حتی فیروزه ها و سنگها همه چینی هستند و باید به ارزان بودن آنها شک کنید. سوما مانتوهای ارزان یا دست دوم هستند یا چینی هستند و نسبت به جنس و کیفیتشان اصلا ارزان نیستند... و بسیار بی کیفیت...در ضمن من خودم اصلا فروشنده و مغازه دار نیستم.. اینو گفتم که فکر نکنید دارم برای رقبام بدگویی می کنم نه...