هیولای سوئدی، رکورد سرعت بوگاتی را شکست + تصاویر

شرکت سوئدی Koenigsegg موفق شد با ابرخودرو سوپراسپرت خود رکورد سرعت بوگاتی را بهبود بخشد.

رکوردشکنی خودروساز گمنام سوئدی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صنایع خودروسازی سوئدی Koenigsegg نامی شناخته شده و مطرح در دنیا است، این شرکت با اقدام اخیر خود توانست شهرت خود را بیش از پیش کندو رقیب قدرتمندی هم‌چون بوگاتی را پشت‌سر گذارد. اتومبیل Koenigsegg به تازگی رکود خارق‌العاده را از خود به جای گذاشته است.

مدتی پیش شرکتی بوگاتی توانست با ابرخودروی شیرون رکوردی عجیب و شگفت‌انگیز را ثبت کند. اتومبیل بوگاتی تنها در ۴۱.۹۶ ثانیه به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید. اما شرکت سوئدی Koenigsegg توانست با سوپراسپرت قدرتمند خود این رکورد را بهبود داده و رکوردی خارق‌العاده را از خود به جای بگذارد. اتومبیل سوپراسپرت Koenigsegg به طرز شگفت‌انگیزی تنها در ۳۱.۴۹ ثانیه به سرعت ۴۰۰ کیومتر بر ساعت رسید.

رکوردشکنی خودروساز گمنام سوئدی +تصاویر

خودروساز سوئدی رکورد بوگاتی را شکست

ابرخودروی Koenigsegg در فرودگاه Råda کشور سوئد این رکورد را ثبت کرد. شرکت خودروسازی سوئدی با رکورد جدید خود بوگاتی را به چالش کشیده و او را به مبارزه دوباره دعوت کرده است. مطمئنا شکستن این رکورد برای بوگاتی و دیگر خودروسازان مطرح جهان به هیچ عنوان کار راحتی نیست و باید تلاش زیادی در این زمینه صورت گیرد.

رکوردشکنی خودروساز گمنام سوئدی +تصاویر

یکی از مدیران ارشد Koenigsegg گفت: "سوپراسپرت این شرکت هم‌چون هیولایی تیزپرواز رو به جلو حرکت می‌کند. توانایی‌های اتومبیل Koenigsegg بیشتر از رکورد ثبت شده است و ما در آینده به دنبال کسب موفقیت‌های بیشتر هستیم. " البته هنوز خودروی Koenigsegg با عنوان سریع‌ترین اتومبیل جهان فاصله دارد و سازندگان این سوپراسپرت باید آن را ارتقاء داده و به سرعت ۴۹۰ کیلومتر بر ساعت برسند.

رکوردشکنی خودروساز گمنام سوئدی +تصاویر

تا همین لحظه شرکت Koenigsegg موفقیتی بسیار بزرگی را بدست آورده است و نشان داد تا می‌تواند رقیبی بزرگ برای بوگاتی یا لامبورگینی باشد.


بیشتر بخوانید: رونمایی آئودی از دو کراس‌اور جدید خود + تصاویر


انتهای پیام/

توانایی باورنکردنی خودروی Koenigsegg برای رکوردشکنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
زیر کاپوت همون بوگاتی، موتوره کمپانی هوندا روی اون ماشین نصب شده، بعدم همه ی آپشن ماشین به 400 کیلومتر رفتنش نیس چون هررررچقد تلاش کنی 200 تا بیشتر نمیشه بگازی، تازه خودرو یاهروسیله نقلیه ای ک سریعترباشه زودتر ازهم میپاشه بهم میریزه. میتونین از پیشکسوتهای کار حمل و نقل بپرسین
Iran (Islamic Republic of)
Milad sz
۲۰:۵۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
بوگاتی 0-400-0 رو 41.96 ثانیه زد. یعنی از 0 به 400 رسید و بعد ترمز و به 0 رسید.
آخرین اخبار