معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اهمیت ورزش‌های همگانی و توسعه آن در جامعه می‌توانیم نشاط جوانان را نیزمحقق کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، علیار راستگو در دومین جلسه شورای ورزش استان آذربایجان شرقی گفت: توسعه ورزش‌های همگانی یکی از وظایف شهرداری‌ها در سطح کشور است که همواره تاکید شده است لذا از شهرداری تبریز نیز خواهش می‌کنیم به این موضوع وقت زیادی اختصاص دهند تا بسیاری از مشکلات و مسائل ما تسهیل گرددو در همین راستا می‌توانند با ایجاد سالن ورزشی فضای نشاط را برای جوانان فراهم کند.

او در مورد سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان، نیز گفت: از تلاش تمامی همکاران که در جهت نشاط اجتماعی که یکی از برنامه‌های شورای اجتماعی کشور است تلاش می‌کنند سپاسگزاریم و در این زمینه باید تمامی ادارات پشتیبان این موضوع باشند تا به نحو شایسته‌ای این مسابقات انجام گیرد علی الخصوص از تلاش‌های نیروی انتظامی و صدا و سیما که از صفر تا صد این مسابقات حضور فعال دارند سپاسگزاری می‌کنیم.

علیار راستگو افزود: نکته مهم در خصوص تور دوچرخه‌سواری آذربایجان این است که استقبال مردمی باید با نظارت فرمانداران باشد، چون در آستانه انتخابات هستیم سعی کنیم حاشیه ایجاد نشود و مطلب بعدی سازمان‌های مردم نهاد هستند که باید نظارت بر آن‌ها صورت بگیرد.

او همچنین از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خواست تا مسیر چورخه سوران تور بین المللی را لکه گیری کنند تا چار مشکلات بعی نشویم.

در ابتدای جلسه ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان، در مورد سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران -آذربایجان گفت: این مسابقات باید در امنیت کامل برگزار شود که در پنج مرحله و از دهم مهر لغایت ۱۴ مهر در ۵ مرحله برگزار می‌شود که مسیر اول (تبریز به ارس) مسیر دوم (ارس به خوی) مسیر سوم (ارومیه به تبریز) چهارمین مسیر (تبریز تا سرعین) و پنجمین مسیر (سرعین تا تبریز) می‌باشد.

او ادامه داد: در این دوره از مسابقات ده کشور خارجی حضور دارند که شامل روسیه، مالزی (۲ تیم)، بلژیک، قزاقستان بلاروس، چین، هنگ‌کنگ، آفریقای جنوبی، بحرین و ترکیه هستند و چهار تیم از جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت.


اودر مورد برنامه عملیاتی کردن در جهت تحقق ورزش برای همه در استان، نیز گفت: برگزاری پویش‌های مردمی آگاهی‌بخشی - برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی حین خدمت کارکنان دولت- تجهیز جاده‌های تندرستی و تولید پخش برنامه‌هایی با محتوای توسعه ورزش از اقدامات این است.

همچنین در این جلسه علیزاده معاون فنی صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی گفت: صدا و سیمای استان با تمامی امتحانات در این تور بین المللی برای پخش زنده حضور خواهد داشت و از اپراتور‌های محترم می‌خواهیم مسیر تور دوچ خه سواری را تحت پوشش نسل فور جی قرار بدهند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان

 

برچسب ها: اخبارورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.