رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت : مقدمات و تمهیدات بهداشتی در استان برای نظارت و کنترل مسایل بهداشتی در اربعین امسال فراهم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،همایش کشوری سه روزه تیم‌های واکنش سریع در مراسم اربعین حسینی به میزبانی کرمانشاه کار خود را آغاز کرد.

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت : قرارگرفتن در مناطق مرزی یک فرصت بزرگ است، اما با توجه با مخاطرات سلامت و ایجاد بیماری‌های نوپدید و‌ بازپدید که گاه تشخیص و درمان آن‌ها سخت است و نیز مسایلی چون بیوتروریسم، مقوله بهداشت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

محمود‌رضا مرادی افزود: در ایام گذشته دو رویداد زلزله و سیل به وجود آمد و علاوه بر خدمات پیش بیمارستانی و‌ درمانی، از جمله افتخارات وزارت بهداشت،کنترل بهداشتی منطقه پس از زلزله بود و در مورد سیل با تجربه گذشته مشکلی در زمینه بهداشتی به وجود نیامد.

او گفت:کرمانشاه در دو سال گذشته برای خدمت به زائران آماده بود، اما توفیق خدمت نصیب نشد و امسال با تمهیدات لازم در استان امیدواریم میزبان خوبی برای زائرین امام حسین (ع) باشیم.

مرادی افزود: در رویداد بزرگی چون اربعین ، اهمیت نظارت‌های بهداشتی و واکنش سریع به مشکلات بهداشتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

او افزود: مقدمات و تمهیدات بهداشتی در استان برای نظارت و کنترل مسایل بهداشتی فراهم شده و امیدواریم در این خدمتگزاری سربلند باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

همایش کشوری سه روزه تیم‌های واکنش سریع برگزار شد

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.