معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: امسال برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی ۵۵۰ نیروی شهرداری شیراز به شلمچه اعزام می‌شوند.

۵۵۰ نیروی شهرداری شیراز به شلمچه اعزام می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا محمدحسن پور معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز در نشست خبری با اشاره به اینکه ۵۵۰ نفر از کارکنان شهرداری شیراز از مجموعه‌های مختلف در قالب موکب احمدبن موسی (ع) برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین به مرز شلمچه اعزام می‌شوند، گفت: ۶۰ دستگاه اتوبوس شهری زائران را از شلمچه تا نقطه صفر مرزی جا به جا خواهند کرد.

او با بیان اینکه نیرو‌های اعزامی به مرز شلمچه از نیرو‌های داوطلب و علاقمند شهرداری هستند، افزود: از سال گذشته علاوه بر مرز شلمچه، باغ جنت برای اسکان موقت زائرانی که شیراز محل تردد آنهاست، در دستور کار قرار گرفت و امسال نیز این موضوع پابرجاست.

حسن پور از برپایی نانوایی سیار خبر داد و گفت: برای اولین بار آشپزخانه سیار توسط شهرداری شیراز در مرز شلمچه برپا خواهد شد.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: در مرز شلمچه وعده‌های صبحانه، ناهار و شام برای ۵ هزار نفر به صورت روزانه پخت خواهد شد که این هزینه ها همگی توسط خیرین پرداخت می شود. 

او یادآور شد: برای ۲ هزار نفر محل اسکان موقت فراهم می‌کنیم و علاوه بر در اختیار قراردادن پتو سرویس بهداشتی و حمام نیز در محل مستقر می‌شود.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه پارسال شورای شیراز ۸۰۰ میلیون تومان برای راه‌اندازی و فعالیت موکب احمدبن موسی (ع) اختصاص داد، اما کمتر از این میزان هزینه شد، گفت: در ایام استقرار موکب احمدبن موسی (ع) در مرز شلمچه هیچ خلایی در خدمات دهی به شهر و شهروندان شیراز توسط شهرداری ایجاد نخواهد شد.
انتهای پیام/چ

برپایی موکب شهرداری شیراز در شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.