یزدانی گفت:طرح‌ها شامل هتل‌های ۱ تا ۵ ستاره، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، مجتمع خدمات رفاهی منطقه نمونه گردشگری و اقامتگا‌های بوم گردی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قم به مناسبت ۵ مهر روز جهانی گردشگری گفت: این طرح‌ها شامل هتل‌های ۱ تا ۵ ستاره، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، مجتمع خدمات رفاهی منطقه نمونه گردشگری و اقامتگا‌های بوم گردی است.

 یزدانی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۶ درخواست برای احداث اقامتگاه‌های بوم گردی به ثبت رسیده عنوان کرد: از این تعداد در حال حاضر ۵ اقامتگاه بوم گردی در روستا‌های نویس، کهندان، جوزه، ورجان و دولت آباد بخش سلفچگان آماده بهره برداری است.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قم عنوان کرد: منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت با وسعت ۱۱۸ هکتار از روستای نایه بخش خلجستان نیز از جمله تاسیسات گردشگری است که تاکنون ۶۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی برای آن سرمایه گذاری شده و اتمام آن به حدود ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.

یزدانی تصریح کرد: هتل ۵ ستاره بین المللی زمرد هم با ۳۴۰ اتاق از دیگر طرح‌های مهمی است که با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در شهر قم در حال احداث است و بهره‌برداری از آن نقش مهمی در جذب گردشگران خواهد داشت و با بهره برداری از این یکصد طرح گردشگری حدود شش هزار شغل ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ح

طرح‌های در دست احداث گردشگری در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار