رئیس اداره نظارت و بازرسی بر اصناف گچساران گفت: ۲۲۰ واحد صنفی متخلف عرضه کننده کالا و خدمات در این شهرستان امسال شناسایی شده که تخلف ۴۵ درصد آنها مربوط به گران‌ فروشی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، حبیب گرجی پور رئیس اداره نظارت و بازرسی بر اصناف گچساران گفت : تخلفات انجام شده بیش از ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده که اقدامات قانونی مناسب برای برخورد با واحد‌های صنفی متخلف صورت گرفته است.
 
او بیان کرد: هفت هزار و ۳۰۰ واحد صنفی در این شهرستان امسال بازرسی شد.
 
گرجی پور ابراز کرد: درج نشدن قیمت، کم فروشی، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور و امتناع از عرضه کالا از جمله این تخلف‌ها بوده است.
 
او افزود: امسال ۳۰۰ گزارش مردمی از تخلفات اصناف این شهرستان از طریق مراجعه حضوری و ثبت در سامانه ۱۲۴ به این اداره رسید که تمام آن‌ها در کمتر از ۲۴ ساعت بررسی شد.
 
گرجی پور گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله گران‌فروشی و درج نکردن قیمت مراتب را با تلفن ۱۲۴ به اداره بازرسی مستقر در مرکز شهرستان گزارش دهند.
 
او افزود: طرح نظارت بر سیستم عرضه و تقاضا در بازار مرکز این شهرستان در طول سال بطور جدی و مستمر ادامه دارد.
 
تعداد اتحادیه‌های صنفی شهرستان گچساران ۲۷ مورد است.
 
بیش از پنج هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب فعال در گچساران وجود دارد و ۵۰۰ واحد صنفی در این شهرستان به دلیل رکود حاکم بر فضای کسب و کار غیرفعال است.
 
 انتهای پیام/غ

بازرسی ازبازار گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.