تیم ملی فوتسال کشورمان خود را آماده حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان پس شرکت در تورنمنت چهارجانبه آستاراخان و بازگشت از کشور روسیه باید خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا آماده کند.

رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌ها از ۲۹ مهر تا ۵ آبان ماه به میزبانی ایران در شهر اورمیه برگزار می‌شود.

پیش از آغار این مسابقات تیم ملی کشورمان در یک تورنمنت چهارجانبه که در شهر آستارخان در کشور روسیه برگزار شد، حضور پیدا کرد. تیم ملی ایران در پایان این مسابقات در جایگاه دوم قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: ناظم الشریعه: طیبی و احمدی را به علت محرومیت در اختیار نداریم


قرار است هفتمین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی فوتسال از روز شنبه ۱۳ تا ۱۶ مهر ماه با حضور بازیکنان اصلی در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار شود.

در این اردو بازیکنان اصلی تیم ملی فوتسال حضور خواهند داشت تا با هماهنگی کامل و قدرت زیاد پا به رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا بگذارند.


بیشتر بخوانید: ایران ۳ - روسیه ۹ /شاگردان ناظم الشریعه نایب قهرمان تورنمنت آستاراخان شدند


در مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها تیم ملی فوتسال ایران در منطقه آسیا مرکزی و جنوبی در گروه اول با تیم‌های ملی ترکمنستان و قرقیزستان همگروه است و دلیل اینکه ترکمنستان به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا است از همین حالا تیم ملی فوتسال کشورمان به رقابت‌های اصلی که قرار است ۸ تا ۱۸ اسفند ماه در ترکمنستان برگزار شود صعود کرده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار