فراخوان دومین دوره جایزه نمایشنامه نویسی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امین بسیم مسئول واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دومین دوره جایزه نمایشنامه نویسی با هدف تولید نمایشنامه و معرفی نمایشنامه نویسان خلاق استان و دست‌یابی به تولیدات نمایشی مطلوب و اثرگذار، برگزار می‌شود.

او افزود: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، خانواده الگوی ایرانی و سبک زندگی ایرانی اسلامی، فضای مجازی و تأثیرات آن در دنیای امروز و کودک و نوجوان موضوعات و مضامین این فراخوان استانی است.

بسیم اضافه کرد: آثاری که بر اساس خاطرات، رمان و داستان‌های منتشر شده تولیدات حوزه هنری استان و انتشارات سوره مهر اقتباس نمایشی شده باشند از اولویت برخوردار خواهند بود.

او با بیان اینکه هر نویسنده می‌تواند سه اثر نمایشی به این مسابقه ارسال کند ادامه داد: آثار ارسالی پیش از این نباید در هیچ جشنواره یا مسابقه نمایشنامه نویسی شرکت کرده و یا نمایش آن‌ها اجرای عموم رفته باشد.

بسیم گفت: در این جایزه سه اثر منتخب معرفی خواهد شد و به تشخیص هیئت داوران این مسابقه، در صورت بالا بودن کیفیت آثار نمایشی می‌توانند از چهار اثر دیگر تقدیر کرد.

او افزود: آثار منتخب جشنواره با کمک هزینه حوزه هنری استان در سال ۹۹ اجرا خواهند شد و نمایشنامه‌های منتخب در کتابی با همین عنوان به چاپ خواهد رسید.

بسیم اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را در سه نسخه تایپ شده به همراه لوح فشرده در محیط word (قلم نازنین ۱۴) تا ۲۲ بهمن ۹۸ به دبیرخانه مسابقه واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه ۵۲، واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ارسال نمایند.

انتهای پیام/ف

دومین دوره جایزه نمایشنامه نویسی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار