امام جمعه یزد گفت: نهادینه کردن آموزش صحیح تعقل و تفکر بین نسل جوان در حقیقیت خنثی کردن توطئه‌های استکبار جهانی در کشور است.

دفاع مقدس، حماسه‌ای از بندگان صالح خدابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: نهادینه کردن آموزش صحیح تعقل و تفکر بین نسل جوان در حقیقیت خنثی کردن توطئه‌های استکبار جهانی در کشور است.

 آیت‌الله ناصری‌یزدی با بیان این که متأسفانه در سیستم آموزش کشور آن طور که باید به بحث تعمل، تفکر و نوآوری توجه نشده است، اظهار کرد: به تمام مسئولان به ویژه وزارت آموزش و پرورش توصیه کرد که بحث تفکر و تعمق باید در اولویت اجرایی و آموزشی دستگاه‌های مرتبط و مدیریت کشور قرار گیرند.

او با اشاره به تعداد فارغ التحصیلان بیکار در استان و کشور، تصریح کرد: مسئولیت افزایش آمار بیکاری علاوه بر مسئولان اجرایی بر دوش مسئولان فرهنگی و آموزشی نظیر آموزش و پرورش هم است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: دفاع مقدس حماسه‌ای بزرگ و الهی بود که بدست بندگان صالح خدا رقم خورد.

آیت‌الله ناصری‌یزدی افزود: امروز نیز ایستادگی و مقاومت ما الهام گرفته از دفاع مقدس است که ما را در مقابل همه توطئه‌های استکبار مصون ساخته است.

امام جمعه یزد گفت: نیت هدف و حرکت ما در سال‌های دفاع مقدس الهی و خدایی و برای رسیدن به کمال و ایستادگی در برابر ظالم بود.

آیت الله ناصری همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان امید به آینده، ایستادگی، مقاومت، اعتماد به جوانان و حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی را بسیار مهم دانست که باید به آن توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: در سیستم آموزشی ما باید بیش از پیش به دینداری، تعهد، تعبد، تعقل و تفکر توجه شود چراکه  در این صورت است که جامعه مان در مسیر کمال بیش از پیش حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار