فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت:دشمن برای ما تابستان داغ را برنامه ریزی کرده تا چهلمین سالگرد انقلاب را نبینیم اما مردم در سایه لطف الهی، بصیرت، تحت لوای رهبری معظم و اتحاد نیروهای مسلح همه نقش‌های دشمن را نقش برآب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت این نظام در طول چهل سال گذشته بعد از گذراندن فراز و نشیب‌های داخلی و خارجی و هشت سال جنگ تحمیلی دستاورد‌های فراوانی داشته است که همه آن‌ها نتیجه انقلابی بود که همه چهار چوب‌ها و زیر ساخت‌های کشور را زیر و رو کرد و استکبار جهانی را دشمن اول خود برشمرد.

سردار فدا با اشاره به اینکه ظرفیت و استراتژی امروز جمهوری اسلامی همراه تجارب گذشته، کشور را به اقتدار مثال زدنی در جهان تبدیل کرده است گفت امروز کسانی ما را از سایه جنگ می‌ترسانند که خودشان با انبوهی از مشکلات مواجه هستند و ظرفیتی برای جنگ جدید ندارند.

او با اشاره به اینکه دشمن برای ما تابستان داغ را برنامه ریزی کرده تا چهلمین سالگرد انقلاب را نبینیم، اما مردم در سایه لطف الهی، بصیرت، تحت لوای رهبری معظم و اتحاد نیرو‌های مسلح همه نقش‌های دشمن را نقش برآب کردند.
سردار فدا افزود امروز با تقدیم شهدای مدافع حرم و دفعه‌ای فرا مرزی، عمق استراتژی ایران به مدیترانه هم رسیده هست.

او افزود وقتی پهپاد پیشرفته آمریکایی به راحتی شناسایی و شکار می‌شود و کشتی متخلف انگلیسی که تحت حمایت ناو جنگی بوده با اعزام یک بالگرد و پیاده کردن چند نیرو توقیف می‌شود، این یعنی اوج اقتدار و توانمندی نیرو‌های مسلح کشور است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان افزود در این چندسال برای ملت ایران ثابت شده است که معاهدات و مذاکرات ما را به جایی نرسانده است و تنها دستاورد آن بی اعتمادی است.

انتهای پیام/م

 

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.