برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان دو طرح محیط زیست محور از بخش مرکزی نیکشهر به دفتر تسهیلات خرد محیط زیست جهانی در ایران جهت حمایت مالی ارائه شد.

ارائه دوطرح از بخش مرکزی نیکشهر به دفتر تسهیلات خرد محیط زیست جهانی در ایرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیک شهر  در جمع خبرنگاران اظهار داشت:برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان دو طرح محیط زیست محور از بخش مرکزی نیکشهر به دفتر تسهیلات خرد محیط زیست جهانی در ایران جهت حمایت مالی ارائه شد.

او ادامه داد: این دو طرح با هدف صیانت از محیط زیست، رفع تعارضات زیست محیطی، تقویت جوامع محلی و نیز تحکیم ارتباط بین انسان و محیط پیرامون برای اولین بار در سیستان و بلوچستان به دفتر سازمان محیط زیست جهانی در ایران ارائه شده است

بلوچ زهی افزود: این دو طرح با توجه به دانش بومی منطقه برای حفاظت از محیط زیست و صیانت از گونه‌های نادر حیات وحش به کمک کارشناسان بومی و نمایندگان دفتر محیط زیست جهانی تدوین شده است.

بخشدار مرکزی نیکشهر ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به اینکه این طرح‌ها برای اولین بار در در سیستان و بلوچستان و بخش مرکزی است که به این دفتر ارائه شده، ما امیدواریم که کارشناسان دفتر محیط زیست جهانی در ایران امتیازات لازم جهت تصویب و تایید این طرح‌ها را در نظر بگیرند.

بلوچ زهی در پایان اضافه کرد: اجرای این دو طرح در سیستان و بلوچستان انگیزه‌ای برای ادامه همکاری و مشارکت این سازمان در سایر مناطق استان خواهد بود.

انتهای پیام/ع

صیانت از گونه‌های نادر حیات وحش به کمک کارشناسان بومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار