مزارشهداء گمنام شهرهای ارکواز و مهر ملکشاهی بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس غبارروبی وعطرافشانی شد.

غبارروبی مزارشهداء گمنام درملکشاهی باحضورمسئولآن برگزارشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مزار شهدای گمنام در شهرهای ارکواز و مهر ملکشاهی با حضور فرماندار،بخشداران و مسئولین ادارات شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.

دراین مراسم مسئولان شهرستان ملکشاهی باردیگر با آرمانهای شهداء تجدید میثاق وبه مزار۴ شهید گمنام آرمیده درخاک ملکشاهی احترام گذاشتند.

 صالحی مسئول اداره ورزش وجوانان شهرستان ملکشاهی  گفت:در دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد و از این‌رو مردم غیرتمند ایران در دفاعی مقدس از استقلال سرزمین و هویت دینی و ملی خود دفاع کردند.

 او افزود:علاوه بر مردان غیور، مادران، همسران و خواهران بسیاری نیز در صف مقدم جبهه از اعتقادات و سرزمین خویش دفاع می‌کردند، آن‌ها در عرصه‌های پشتیبانی و امداد جبهه‌های جنگ و جهاد نقش خویش را در نهایت تعهد، ایثار و تلاش ایفا کردند و در این میدان سخت و طاقت‌فرسا نیز موفق و سربلند بودند.

صالحی ادامه داد: همه ما می‌دانیم دلیل پیروزی رزمندگان ما در ۸ دفاع مقدس روحیه ایثار و شهادت بود، روحیه‌ای که در شرایط کنونی کشور بیش از هر زمان دیگری به آن نیازمندیم و همه ما باید تلاش کنیم تا منافع ملی و مطالبات به‌حق مردم را بر خواست فردی، شخصی و خانوادگی ترجیح دهیم و این همان ایثارگری است که همواره به آن نیاز داشته‌ایم و نیاز خواهیم داشت.

او در ادامه یاداور شد:می کوشیم همواره  پاسداشت اهداف این بزرگواران که همانا پاسداشت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبعیت ازمقام والای ولایت و دفاع از حریم ملک و میهن بوده را سر لوحه پیشبرد امور قرار دهیم و با توسل به روح این شهدای گرانقدر خدمات صادقانه ای به مردم شریف استان ارائه کنیم.

انتهای پیام/با

غبارروبی مزارشهداء گمنام درملکشاهی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.