مدیر مخابرات منطقه خوزستان از نصب و راه اندازی سیستم‌های وای فای در ایام اربعین در مرز‌های استان خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان درخصوص برنامه ریزی‌ها  و اقدامات انجام شده برای پوشش مرز‌های استان و بهره مندی زائران از وای فای در ایام اربعین حسینی از شبکه دیتا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در مدت مذکور، به منظور رفاه حال زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تهمیدات لازم برای جلوگیری از بروز مشکلات در آنتن دهی اینترنت اندیشیده شده است.

او افزود: سالن ترانزیت مرز چذابه با نصب ۴ دستگاه سوییچ و ۱۲ دستگاه access point و سالن ترانزیت شلمچه با نصب و راه اندازی ۲ دستگاه سوییچ و ۱۶ دستگاه accesspoint از پوشش وای فای بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: 

فلاح زاده بیان داشت: همچنین مسجد و محوطه بیرون سالن ترانزیت با نصب یکدستگاه سوییچ و ۳ دستگاه accesspoint و بیرون سالن ترانزیت شلمچه با نصب ۴ دستگاه access point از نوع outdoor، زائران مشکلی در زمینه فضای مجازی و استفاده از خدمات شبکه وای فای نخواهند داشت.

عضو ستاد اربعين شركت مخابرات ايران تصریح کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، مسیر مواکب چذابه با نصب ۴ دستگاه سوییچ و ۱۳ دستگاه access point و اجرای بیش از ۱۰ کیلومتر فیبر نوری و مسیر مواکب شلمچه با نصب ۴ دستگاه سوییچ و ۱۲ دستگاه access point و با اجرای بیش از ۱۰ کیلومتر فیبر نوری تحت پوشش وای فای قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/گ

زائران نگران آنتن دهی تلفن همراه نباشند

برچسب ها: مخابرات ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.