رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل، تصمیم نتانیاهو برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرد.

محمود عباس: تصمیم نتانیاهو درباره کرانه باختری را محکوم می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در سخنرانی خود در سومین روز از هفتاد و چهارمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ما همیشه به مشروعیت بین المللی و مبارزه با تروریسم پایبند هستیم. تصمیم اخیر بنیامین نتانیاهو را مبنی بر الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی محکوم می‌کنیم. با تمام ابزار‌های موجود و بدون توجه به نتایج آن، از حقوق خود دفاع خواهیم کرد.

محمود عباس افزود: در صورت اجرایی شدن تصمیم نتانیاهو مبنی بر الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری از جمله دره اردن و شمال بحرالمیت به سرزمین‌های اشغالی، تمام توافقنامه‌ها با اسرائیل را لغو خواهیم کرد. ما به قوانین و توافقنامه‌های بین المللی پایبند هستیم، ولی اسرائیل به هیچ توافقنامه‌ای پایبند نیست و جامعه جهانی باید این رژیم را به احترام به مشروعیت و قوانین بین المللی وادار کند. ملت فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد و قدس پایتخت ابدی فلسطین باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار