تیم‌های هندبال چسمه بخارست و فوکشانی که از بازیکنان ایرانی بهره می‌بردند در ادامه رقابت‌های لیگ هندبال رومانی به تساوی رسیدند.

درخشش استکی و نصرتی در لیگ هندبال رومانیبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های هندبال چسمه بخارست و فوکشانی که از بازیکنان ایرانی بهره می‌بردند در ادامه رقابت‌های لیگ هندبال رومانی به تساوی رسیدند.

دو تیم در یک بازی جذاب و پایاپای  به نتیجه برابر ۲۴ رضایت دادند این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم میهمان تا ثانیه‌های آخر بازی با یک گل از حریف خود پیش بود، اما الله کرم استکی با گل زنی در پنج ثانیه پایانی بازی موفق شد که یک امتیاز ارزشمند برای تیمش به دست آورد تا آبی پوشان چسمه با چهار امتیاز به رده نهم جدول زیمبریلور لیگ صعود کنند.

در این دیدار الله کرم استکی در دفاع عملکرد خوبی را از خود برای تیمش به ثبت رساند و همچنین موفق شد دو گل برای چسمه به ثمر برساند، در دیگر دیدار این هفته هم  روز گذشته  تیم بوزائو که شاهو نصرتی را در اختیار دارد در خانه و با نتیجه ۲۶ بر ۲۲ مغلوب واشلوی شد در این دیدار نصرتی سه گل برای بوزائو به ثمر رساند بوزائو با این باخت همچنان یک امتیازی در رده یازدهم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/ 

درخشش لژیونر های هندبال ایران در اروپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار