معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: ۴۱ هزارو ۴۰۰ دفتر به نرخ دولتی به منظور ساماندهی، تامین نیاز و توزیع هر چه بهتر دفاتر در بین دانش آموزان کاشانی توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مسعود خاندایی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان، در جلسه فوق العاده کارگروه تنظیم بازار در فرمانداری کاشان گفت: تصمیم گیری در خصوص توزیع انواع دفتر، کاغذ A۴ و همچنین شکر به عنوان دستور کار این جلسه قرارگرفت تا به منظور ساماندهی، تامین نیاز و توزیع هر چه بهتر دفاتر در بین دانش آموزان مسئولیت عرضه و توزیع این امر به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان واگذار شود.

او، تصریح کرد: بر اساس فراخوان عمومی آموزش و پرورش تا ۱۱ مهر ماه از متقاضیان دفتر دولتی در مدارس ثبت نام خواهد شد.

معاون فرماندار کاشان در خصوص نرخ دولتی تعیین شده برای دفاتر و کاغذ افزود: دفتر ۴۰ برگ به قیمت ۱۷۰۰۰ ریال، ۶۰ برگ به قیمت ۲۵۰۰۰ ریال، ۸۰ برگ به قیمت ۳۴۰۰۰ ریال و ۱۰۰ برگ به قیمت ۴۲۰۰۰ ریال و همچنین ۲ هزار بسته کاغذ به نرخ هر بسته ۲۷۵۰۰۰ ریال توزیع خواهد شد.

خاندایی، توزیع ۱۰ تن شکر به قیمت هر کیلو ۳۴۰۰۰ ریال را یادآورشد و گفت: با توجه به اهمیت توزیع عادلانه و امکان بهره مندی متقاضیان از این کالا‌های دولتی، مقرر شد نحوه توزیع به طریقی برنامه ریزی شود که کل شهرستان از آن برخوردار شود و همشهریان نیز هرگونه تخلف در زمینه توزیع این کالا را به اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

شایان ذکر است: جلسات فوق العاده کارگروه تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان، محرم، عید نوروز و بازگشایی مدارس و حسب مورد برگزار و جلسات عادی به صورت ماهانه تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/م

 

جلسه  کارگروه تنظیم بازار کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.