، عضو کمیته فنی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت:در روز های اخیر شاهد حواشی بسیاری در تیم بانوان سپاهان بودیم که منجر به جدایی دو تن از بهترین بازیکنان این تیم شد.

داستان از آن جایی شروع شد که خانم الهام فرهمند در صفحه اینستاگرام خود با ابراز ناراحتی از عملکرد باشگاه سپاهان، از پایان همکاری خود با این تیم خبر داد.

او با اشاره به ضعف‌های سیستمی در امور بانوان این تیم و همچنین تغییر ناگهانی سر مربی، پس از اعلام تثبیت کادر فنی مبنی بر حضور خانم سمیه شهبازی، از عملکرد این باشگاه انتقاد کرده بود.

مهدی سلیمی، عضو کمیته فنی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، در این باره گفت: باشگاه‌ها در همه جای دنیا حرف اول و آخر را می‌زند و قادر هستند بدون نظر سرمربی در لیست بازیکنان مداخله کند و برخی را اضافه یا کم کند.

او در پاسخ به این که کنار گذاشته شدن تعدادی از بازیکنان قبل از اعلام سرمربی جدید از سمت چه کسی صورت گرفته اظهار داشت: باشگاه حق تغییر بازیکنان و سر مربی را دارد و قطعا دلیل این کار از سمت هر کسی که بوده، دلیل فنی دارد. هرچند با وجود صحبت‌های اخیر آن ها، می‌تواند جنبه انضباطی نیز داشته باشد و در این خصوص دقیق‌ترین پاسخ را از مدیریت باشگاه می‌توانید پیگیری کنید.

سلیمی با اشاره به این که فوتبال یک تجارت دو سویه است بیان کرد: خانم الهام فرهمند و همچنین خانم سمیه شهبازی از بهترین‌های فوتبال بانوان کشور هستند، من مسابقات آن‌ها را دنبال می‌کنم و از نظر فنی بسیار مورد تایید هستند، اما با توجه به اینکه ما در فوتبال بانوان بیشتر در پی این هستیم که مسئولیت‌های اجتماعی خودمان را در قبال ورزش بانوان به نمایش بگذاریم و سود‌های معنوی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند، بازیکنان نیز همواره باید حرفه‌ای برخورد کنند و تحت هر شرایطی اقدام به صحبت علیه باشگاه خود نکنند چرا که اعتبار خودشان زیر سوال می‌رود.

البته ما منکر ضعف‌های این سیستم نیستیم، اما راه حل آن فقط با صحبت منطقی و اعلام نظرات دو طرفه است.

او در خصوص قرارداد‌های سفید امضا بین بازیکنان و باشگاه اذعان داشت: قرارداد‌های سفید امضا در هیچ تجارتی معنا ندارد و در فوتبال هم از طرف باشگاه و هم بازیکنان اقدامی بسیار غیرحرفه‌ای ست و امیدوارم دیگر این موارد تکرار نشود.
 


نبود صداقت در رفتار باشگاه باعث جدایی من از سپاهان بود

شیوا فاضلی، بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،گفت: علت جدایی من از این تیم به دلیل نبود رفتار صادقانه از سوی این باشگاه بود.

او در ارتباط با جزئیات حواشی اخیر تیم فوتبال بانوان سپاهان اظهار کرد: در ابتدای تمرینات فصل جدید، کادر فنی با حضور قطعی خانم شهبازی به عنوان سر مربی این تیم از سوی مسئولین باشگاه معرفی شد و بعد از گذشت چند روز از تمرینات متوجه شدیم سرمربی تیم بر خلاف اعلام قبلی کادر فنی تغییر کرده است و این موضوع موجب بی اعتمادی بازیکنان به باشگاه شد.

فاضلی با بیان اینکه باشگاه قانونا توانایی تغییر کادر فنی را در هر شرایطی دارد افزود: من با شخص خانم بیان محمودی به عنوان سرمربی جدید این تیم مشکلی ندارم، ولی با توجه به اخلاق مدار بودن این باشگاه، بهتر بود که از همان ابتدا کادر فنی جدید به ما اعلام می‌شد. همچنین تعدادی از بازیکنانی که قرار بود به این تیم اضافه شوند، با شنیدن این خبر از بستن قرارداد خودداری کردند.

او که به تازگی با تیم آذرخش کردستان قرارداد بسته است، درباره شرایط این باشگاه گفت: برای من اخلاق مدار بودن باشگاه اهمیت بیشتری نسبت به مبلغ قراردادم دارد، ولی باشگاه آذرخش هم از نظر اخلاق حرفه‌ای و هم مسائل مالی در وضعیت خوبی قراردارد.
 
بررسی حواشی اخیر تیم فوتبال بانوان سپاهان
 

علت تغییر سر مربی بانوان سپاهان فنی است

 
باقری، مسئول روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت: از زحمات خانم شهبازی به عنوان سرمربی سابق این تیم تشکر می‌کنیم و در این فصل به دلایل فنی موفق به ایجاد تفاهم و بستن قرارداد جدید با ایشان نشدیم.

او در ارتباط با این موضوع که باشگاه پس از اعلام کادر فنی، سرمربی این تیم را تغییر داده است اظهار کرد: چنین چیزی را تایید نمی‌کنم و در هر زمانی که سرمربی جدید قرارداد امضا کند توسط باشگاه اعلام می‌شود و تا قبل از بستن قرارداد با خانم محمودی، کادر فنی جدید اعلام نشده بود.

باقری در خصوص پرداخت هزینه‌های خوابگاه بازیکنان غیر بومی توسط خانم شهبازی، سرمربی سابق این تیم اذعان داشت: از این موضوع اطلاعی ندارم، ولی با توجه به حوزه وظایف باشگاه سپاهان، در صورت وجود اسناد و مدارک این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

او همچنین در مورد پرداخت نشدن کامل هزینه عمل جراحی سمیرا محمدی، دروازه بان این تیم اظهار بی اطلاعی کرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.