حجت الاسلام والمسلمین سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان گفت: بهتر است با وضعیت کنونی فدراسون فوتبال بدون برگزاری مسابقه جام ها را به تیم های پایتخت تقدیم کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،در رابطه با حواشی پیش آمده پیرامون محرومیت سعید آقایی، بازیکن سپاهان پیش از دیدار حساس برابر پرسپولیس گفت: رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی برای بازیکن سپاهان تعجب ما را برانگیخت.

او در رابطه با شرح وظایف کمیته انضباطی تصریح کرد: این کمیته وظیفه دارد تا تخلفات صورت گرفته در میادین ورزشی را بررسی کند. کمیته در درجه اول باید به صورت شفاهی و سپس به صورت کتبی تذکر خود نسبت به تخلف شخص یا باشگاهی برای مرتبه اول را بدون درج در پرونده به شخص یا باشگاه خاطی ابراز کند. این مورد پیش آمده نه تنها ادامه دار نبوده بلکه شاهد این هستیم که صرفاً به خاطر یک عکس این محرومیت برای بازیکن سپاهان در نظر گرفته شده است.

موسوی لارگانی ادامه داد: در دربی تهران هم تخلفاتی صورت گرفت، اما باید این سوال را پرسید که چطور همه بازیکنان پرسپولیس بدون مواجه شدن با محرومیت در این بازی حضور داشته، اما بازیکن سپاهان به خاطر یک عکس از این بازی محروم شده است. جالب اینجاست که این بازیکن تا اطلاع ثانوی محروم شده و حتی زمان مشخصی هم برای مدت محرومیت این بازیکن مطرح نشده که همین قسمت از تصمیم گرفته شده از سوی کمیته انضباطی هم بسیار بحث برانگیز است.

بیشتر بخوانید:محرومیت بازیکن سپاهان برای بازی با پرسپولیس
نماینده مردم فلاورجان  افزود: این رای باعث تلخ شدن کام هواداران اصفهان آن هم درست پیش از این دیدار حساس شد. اگر بردی هم برای تیم پرسپولیس به دست بیاید با توجه به این محرومیت واقعاً نمی‌توان به مثابه یک برد منصفانه به آن نگاه کرد. اتفاق پیش آمده مثل این است که در یک مسابقه کشتی دست یک کشتی گیر را بسته و از او بخواهیم که مسابقه بدهد. خب با این اوصاف مشخص است که با محروم شدن بی دلیل بازیکن تیم سپاهان، این تیم نمی‌تواند بازی درخشانی از خود به نمایش بگذارد.
 
او راجع به نگاه فدراسیون فوتبال کشورمان نسبت به تیم‌های شهرستانی گفت: محرومیتی که برای سعید آقایی لحاظ شده باعث بر هم خوردن تمرکز بازیکنان و کادر فنی تیم سپاهان شده است. به نظرم نگاه فدراسیون به دو تیم پایتخت در مقایسه با تیم‌های شهرستانی متفاوت است. در واقع نهاد‌های مربوطه در تلاش هستند تا به هر قیمتی زمین و زمان را پیوند بزنند و پرسپولیس را قهرمان کنند. اگر بنا بر نگاه جانبدارانه است، به نظر من بهتر است که مسابقه‌ای میان تیم‌ها برگزار نشود و بدون برگزاری هرگونه مسابقه جام‌ها را به تیم‌های پایتخت تقدیم کنند.

موسوی لارگانی  بیان کرد: درخواست داریم تا کمیته انضباطی رای خود را لغو کند تا بازیکن محروم شده سپاهان بتواند در میدان حضور پیدا کند. اگر این رای و به طور کلی این نگاه متفاوت فدراسیون به تیم‌های شهرستانی تغییر نکند، حتماً تذکر شدیدی به وزیر می‌دهیم، به هر حال وزیر باید پاسخگو باشد که چرا نهاد‌های مربوطه نگاه‌های متفاوتی نسبت به یک تیم یا دو تیم لیگ برتر دارند.

انتهای پیام/م
 

اگر لازم باشد وزیر ورزش را استیضاح می کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.