گرانی هزینه های زندگی باعث شده خرید کالاهای فرهنگی از جمله کتاب محدودتر شده است اما روش هایی وجود دارد که می توانید هزینه خرید کتاب را مدیریت کنید.

با افزایش قیمت کتاب چه کنیم؟ / پیشنهادی برای اهالی فرهنگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این روز‌ها که گرانی کاغذ باعث شده قیمت کتاب افزایش یابد، کتابخوانی بسیار پرهزینه و در این شرایط بازار کتاب‌های دست دوم پررونق شده است.

پیدا کردن کتاب‌های دسته دوم شاید در کتابفروشی‌ها سخت باشد، شما می‌توانید کتاب‌های دست دوم و حتی کتاب‌های نو با تخفیف خوب در جمعه بازار کتاب خیابان مدرس مشهد بخرید.

صبح‌های جمعه از ابتدای خیابان آیت‌الله مدرس تا انتهای آن کتاب چیده شده است و می‌توان ساعتی لذت بخش را در این بازار سپری کرد.

همچنین می‌توانید کتاب‌های دست دومی که در خانه دارید و آن را با کتاب‌های دیگر در بازار معاوضه کنید. اگر هم کنکوری هستید یا فرزند کنکوری دارید؛ کتاب‌های آموزشی خوبی در این بازار وجود دارد.

صبح‌های جمعه این خیابان ترافیکی ندارد و برای آن دسته که با خودروی شخصی به بازار می‌آیند، مشکلی وجود ندارد اگر هم با قطار شهری می‌آیید، ایستگاه سعدی نزدیکترین ایستگاه به جمعه بازار کتاب است.

انتهای پیام//م. م

رونق جمعه بازار کتاب مشهد در روز‌های گرانی کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.