رئیس بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بیش از ۱۰طرح عمرانی به همت بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در نرماشیر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  بیش از ۱۰طرح عمرانی، خدماتی و مسکونی به همت گرو‌ه های جهاد سازندگی بسیج در نرماشیر به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ پاداش رئیس بسیج جهادسازندگی استان کرمان و سرهنگ مسلمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گفته سرهنگ پاداش رئیس بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان این طرح ها شامل یک غسالخانه، ۴ساختمان پایگاه بسیج، یک پایگاه ورزشی بسیج،۳واحد مسکونی برای محرومین و کلنگ زنی یک مسجد در روستای مهدی آباد دارایی است.

او افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد ریال به همت گرو‌ه های جهادی شهرستان نرماشیر به بهره برداری رسید و کلیه کار‌های ساخت و ساز این طرح‌ها با تلاش گرو‌ه های جهادی پایگاه‌های مقاومت روستا‌ها انجام شده است.

همچنین یاد وخاطره ۱۷شهید روستا‌های دشت آباد، سیدآباد، چهلتخم و دهنو وکیل آباد در قالب شهدای آبروی محله با حضور باشکوه مردم و مسئولین سپاه ثارالله استان کرمان در روستای سیدآباد نرماشیر برگزار شد.

انتهای پیام/ی

برگزاری یادواره شهدا در نرماشیر

 

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار