تیم ملی فوتسال ترکمنستان یکی از حریفان کشورمان در دیداری تدارکاتی برابر بلژیک متحمل شکست سنگینی شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ترکمنستان یکی از ۲ حریف تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا ۲۰۲۰، در دیداری تدارکاتی برابر بلژیک تن به شکست ۵ بر یک داد.

ترکمنستان، میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ که موفق شده بود خود را به فینال مسابقات ۶ جانبه «آتم کاپ» (جام پاییز) هفته فوتسال در کرواسی برساند در این بازی ۵ بر یک مغلوب بلژیک شد و به نایب قهرمانی بسنده کرد.

نماینده آسیای مرکزی که با تساوی یک - یک برابر نروژ و پیروزی ۶-۳ برابر مونته نگرو به فینال رسیده بود، با امید‌های زیاد پای به میدان گذاشت، اما اروپایی‌ها خیلی قدرتمند بودند و به پیروزی راحتی دست یافتند.

پس از ترکمنستان، عربستان با پیروزی ۳ بر ۲ برابر مونته نگرو به عنوان سومی این بازی‌ها دست یافت.

گفتنی است تیم ملی فوتسال کشورمان هم که خود را برای بازی‌های مقدماتی قهرمانی آسیا آماده می‌کند به تازگی در رقابت‌های ۴ جانبه آستاراخان روسیه با پیروزی برابر قزاقستان و تساوی برابر جمهوری آذ ربایجان و شکست سنگین ۳ بر ۹ برابر روسیه به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا از روز ۲۹ مهر تا ۵ آبان به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد و مرحله نهایی این مسابقات از ۲۷ فوریه تا ۸ مارس ۲۰۲۰ در ترکمنستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار