ترقی گفت: سخنان شب قبل آقای روحانی در مجمع عمومی، آمریکا را از مذاکره با ایران آن هم با سیاست فشار حداکثر اقتصادی مأیوس کرد.

سخنان رییس جمهور ترامپ را از مذاکره با ایران مایوس کرد/آمریکا باید از تحریم علیه ایران عقب نشینی کندحمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به صحبت‌های آقای روحانی رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار کرد: علی‌رغم محدودیت زمانی که برای سخنرانی رئیس جمهور وجود داشت،  او توانست ایران هراسی ایجاد شده در کشور‌های منطقه را کاهش داده و سیاست صلح و ایجاد آرامش را به تصویر بکشد. این امر نماد اقتدار و بزرگ منشی جمهوری اسلامی ایران است.

او افزود: رئیس جمهور توانست صحبت‌های واهی ترامپ درباره حامی تروریست بودن ایران را محکوم و استدلال‌های درستی در جهت نقض این ادعای کذب بیاورد.


بیشتر بخوانید: پاسخ ما به مذاکره تحت تحریم، نه است/ برجام، حداقل بود؛ اگر بیشتر می‌خواهید، باید بیشتر بپردازید/ دعوت همه کشورهای متاثر از تحولات خلیج فارس و تنگه هرمز به «ائتلافِ امید»


ترقی تصریح کرد: سخنان شب گذشته رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، آمریکا را از مذاکره با ایران آن هم با سیاست فشار حداکثر اقتصادی مأیوس کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه بیان کرد: سیاست‌های رهبر معظم انقلاب درباره مذاکره با آمریکا به خوبی در سخنان رئیس جمهور تبلور یافت، و ترامپ باید بداند که ترفندهایش برای کشاندن ایران پای میز مذاکره فایده‌ای ندارد و تنها باید از اعمال تحریم علیه ایران دست برداشته و عقب‌نشینی کند.

ترقی ادامه داد: رئیس جمهور می‌توانست در محکوم کردن اروپایی‌ها درباره ادعایشان پیرامون دخالت در یمن قوی‌تر عمل کند و اعتراض بیشتری را نسبت به سران کشور‌های اروپایی نشان دهد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه بیان تصریح کرد: بنده حضور و سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را مثبت ارزیابی می‌کنم و به نظر می‌رسد که او از این فرصت برای رساندن پیام جمهوری اسلامی ایران به کشور‌های دنیا به خوبی استفاده کرده است.


انتهای پیام/

آمریکا باید از تحریم علیه ایران عقب‌نشینی کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار