معاون فنی و عملیات اورژانس کشور گفت: نیاز به۷۰ پایگاه اورژانس هوایی داریم و تا به امروز بیش از ۲۶ هزار مصدوم با اورژانس هوایی منتقل شده‌اند.

راه اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی تهران در آیند‌های نزدیک/ انتقال بیش از ۲۶ هزار مصدوم حوادث ترافیکی یا بیمار به وسیله اورژانس هوایی/ نیاز کشور به ۷۰ پایگاه اورژانس هوایی در مرحله اولمحمد نوری معاون فنی و عملیات اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت اورژانس هوایی کشور اظهار کرد: خوشبختانه تلاش‌های خوبی در زمینه ایجاد پایگاه‌های مختلف در سراسر کشور به ویژه مناطق صعب العبور شده و امروزه ۴۴ فروند بالگرد اورژانس در سراسر کشور مشغول به ارائه خدمات بهداشتی درمانی و انتقال مصدومان سوانح ترافیکی و بیماران هستند.
 
او ادامه داد: در حال حاضر ۴۴ فروند بالگرد در کشور موجود است و باتوجه به وضعیت راه‌ها و انتقال بیماران و مصدومان ترافیکی در مرحله اول باید به ۷۰ پایگاه اورژانس هوایی برسیم.

انتقال ۲۶ هزار مصدوم حوادث ترافیکی با اورژانس هوایی

نوری تاکید کرد: از ابتدای تاسیس اورژانس هوایی در کشور بیش از ۲۶ هزار مصدوم حوادث ترافیکی و بیماران با فوریت‌های اورژانس هوایی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شدند.
 
معاون فنی و عملیات اورژانس کشور او افزود: در سال گذشته ۳ هزار و ۹۷۰ مصدوم به وسیله اورژانس هوایی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شده‌اند.
او گفت: در شهر تهران یک پایگاه اورژانس هوایی موجود است و قرار است با همکاری سازمان‌های ذی‌ربط و شهرداری در آینده‌ای نزدیک دومین پایگاه اورژانس هوایی نیز راه اندازی شود.
 
انتهای پیام/

آخرین وضعیت اورژانس هوایی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار