تمرین و مانور آمادگی برای شرایط اضطراری «ویژه محیط سازمانی» کارکنان هلال احمر استان قزوین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، تهمینه ابراهیمی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: مانور آمادگی برای شرایط اضطراری برای اولین بار در استان برای کارکنان اداری جمعیت به مدت ۸ ساعت در محل ساختمان و محوطه جمعیت هلال احمر استان با همراهی و مشارکت سازمان آتش نشانی برگزار شد.

ابراهیمی افزود: حوزه معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان برای آمادگی کارکنان این جمعیت، جزوه آموزشی را قبل از برگزاری دوره در اختیار فراگیران قرار داد و این دوره کاملا به صورت عملیاتی و با حضور ۹۴ نفر از کارکنان این جمعیت برگزار شد.

ابراهیمی عنوان کرد: در طول برگزاری این دوره، تیم ارزیابی در ایستگاه‌های برگزاری مانور شامل تمرین تخلیه اضطراری، مهار آتش، حیات بخشی، پانسمان و بانداژ و اسکان اضطراری حضور فعال داشت.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان گفت: جمعیت هلال احمر به منظور ارتقای توانمندی جامعه در امور پیش گیری، کاهش خطر، پاسخ موثر به خطر و تامین ایمنی و تقویت تاب آوری در سه شاخه آمادگی و پاسخگویی و بازسازی و بازتوانی فعالیت می‌کند بدیهی است قبل از آموزش عموم مردم، آمادگی پرسنل هلال احمر از مهم‌ترین اهداف آموزش در سازمان است.

انتهای پیام/ک

تمرین و مانور آمادگی برای شرایط اضطراری «ویژه محیط سازمانی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار