آتشپاد مهدی عزیزی مدیرعامل آتش نشانی مشهد در گفت و گو با خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
مشهد، گفت: این نشریه میتواند آثار خوبی در جهت ایمنی و پیشگیری از
حوادث داشته باشد.
او تصریح کرد: در طرح سه شنبههای پاسخگویی که شهروندان مشکلات را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ به مسئولین میرسانند یکی از پایینترین تماسها در حوزه آتش نشانی بوده است که اکثرا پیامها تقدیر و تشکر از آتش نشانها بوده است.
مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: امسال حدود ۸۰ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۲۵ برقرار شده است که نسبت به سال گذشته ۸ درصد افزایش داشته است و متاسفانه فقط ۳درصد تماس واقعی بوده است.
او با بیان اینکه باید فرهنگ سازی صحیحی در حوزه تماس با ۱۲۵صورت بگیرد بیان کرد: متاسفانه ۹۷درصد تماسهای تلفنی با ۱۲۵ مزاحمتهای تلفنی است.
عزیزی افزود: هر ایستگاه آتش نشانی به طور متوسط ۵ثانیه میانگین رسیدن نیروهای آتش نشانی را کاهش میدهد و ما درصد افزایش ایستگاهها هستیم.
انتهای پیام//ف. غ
۹۷ درصد تماسهای گرفته شده با ۱۲۵ مزاحمتهای تلفنی است