مدیر عامل آتش نشانی مشهد گفت: جهت آشنایی بیشتر شهروندان با مباحث ایمنی و پیشگیری اولین نشریه تخصصی با رویکرد آموزش محور دهم مهرماه رونمایی می‌شود.

آتشپاد مهدی عزیزی مدیرعامل آتش نشانی مشهد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: این نشریه می‌تواند آثار خوبی در جهت ایمنی و پیشگیری از حوادث داشته باشد.

او تصریح کرد: در طرح سه شنبه‌های پاسخگویی که شهروندان مشکلات را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ به مسئولین می‌رسانند یکی از پایین‌ترین تماس‌ها در حوزه آتش نشانی بوده است که اکثرا پیام‌ها تقدیر و تشکر از آتش نشان‌ها بوده است.

مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: امسال حدود ۸۰ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۲۵ برقرار شده است که نسبت به سال گذشته ۸ درصد افزایش داشته است و متاسفانه فقط ۳درصد تماس واقعی بوده است.

او با بیان اینکه باید فرهنگ سازی صحیحی در حوزه تماس با ۱۲۵صورت بگیرد بیان کرد: متاسفانه ۹۷درصد تماس‌های تلفنی با ۱۲۵ مزاحمت‌های تلفنی است.

عزیزی افزود: هر ایستگاه آتش نشانی به طور متوسط ۵ثانیه میانگین رسیدن نیرو‌های آتش نشانی را کاهش می‌دهد و ما درصد افزایش ایستگاه‌ها هستیم.

انتهای پیام//ف. غ



۹۷ درصد تماس‌های گرفته شده با ۱۲۵ مزاحمت‌های تلفنی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.