اکثر هواداران تیم فوتبال شارلوا معتقدند مهاجم ایرانی تیمشان در این باشگاه موفقیت‌های گذشته را تکرار خواهد کرد.

امیدواری هواداران شارلوا به درخشش دوباره کاوه رضاییبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج نظرسنجی به عمل آمده توسط رسانه بلژیکی «فوتبال نیوز» حاکی از این است که ۷۰ درصد از هواداران تیم فوتبال شارلوا نظر مثبتی روی کاوه رضایی دارند و معتقد هستند مهاجم ایرانی تیم محبوبشان در این باشگاه موفق خواهد شد.

کاوه رضایی که با ۵ میلیون یورو به کلوب بروژ پیوست و در آن مقطع گرانترین بازیکن تاریخ این تیم محسوب می‌شد، در طول یک فصلی که برای این تیم بازی کرد بنا به دلایلی از جمله مصدومیت، نتوانست انتظارات را برآورده کند و با توجه به نیمکت نشینی اش ترجیح داد به طور قرضی تیم سابق خود یعنی شارلوا برگردد.

به نظر می‌رسد مهاجم ایرانی شارلوا در حال بازگشت به دوران خوب خود است. او شب گذشته نیز در پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر روپل بوم ۲ گل به ثمر رساند.

سایت فوتبال نیوز پیش از این بازی در گزارشی به ارزش کاوه رضایی برای شارلوا پرداخت و نوشت این بازیکن ایرانی در حال حاضر دقایق زیادی بازی نمی‌کرد، اما برای شارلوا ارزش طلا دارد و اگر بتواند ارزش خود را در میدان نشان دهد، بار دیگر ارزشش در بازار نقل‌ و انتقالات افزایش خواهد یافت. ارزش کنونی کاوه رضایی ۲ میلیون یورو است.


بیشتر بخوانید: شکست سنگین شارلوا در حضور قلی زاده و رضایی


انتهای پیام/

آخرین اخبار درباره کاوه رضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار