مجوز ساخت بندر صیادی پزم تمدید شد

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از موافقت کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوز ساخت بندر صیادی پزم خبر داد.

مجوز ساخت بندر صیادی پزم تمدید شدعباس آذرپیکان معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  از موافقت کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوز ساخت بندر صیادی پزم خبر داد.

او افزود: در این رابطه مدارک لازم پس از دریافت از سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور در کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان با حضور اعضای کمیته از دیدگاه فنی و مهندسی، مهندسی سواحل، سازه دریایی و ... بررسی و در نهایت با تمدید مجوز ساخت این بندر به مدت یک سال موافقت شد.

به گفته وی، بر اساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلسین و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز یا بهره برداری از تاسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری کند.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: به منظور حفاظت از خط ساحلی کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت و ساز‌های غیراصولی مربوط به تاسیسات دریایی و بندری، کلیه متقاضیان طرح‌های ساحلی اعم از حقیقی و حقوقی موظف هستند قبل از اقدام به ساخت و ساز نسبت به اخذ مجوز‌های لازم از این سازمان اقدام کنند.

بندر صیادی پزم در ۱۰ کیلومتری غرب بندر کنارک در روستای پزم واقع شده و دارای جاذبه‌های گردشگری با آب و هوای گرم و مرطوب، مکان‌های تفریحی، ساحل زیبا، اسکله و کارخانه‌های تن ماهی است که موجب اشتغالزایی در این روستا شده است.

انتهای پیام/ع

ساخت بندر صیادی پزم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار