رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهاباد گفت: ۸۰۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان مهاباد از متصرفان رفع تصرف شد.

پاتو رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با پیگیری‌های انجام شده و با گشت و مراقبت‌های مداوم و تنگاتنگ دستگاه قضاء و نیرو‌های انتظامی در نیمه نخست امسال ۱۵ پلاک به میزان ۸۰۰ هکتار از اراضی ملی با تشکیل پرونده ۵۰ متخلف از دست متصرفان خلع ید و  باز پس گیری شد.

او با اعلام اینکه از این میزان ۷۵۰ هکتار در ۳۲ فقره و ۱ پلاک در بخش خلیفان از تعدادی از سودجویان باز پس گیری ورفع تصرف شده افزود: همچنین ۳۵ هکتار در ۱۷ فقره در ۱۴ پلاک در بخش خلیفان و ۱۵ هکتار در ۵ فقره و در ۵ پلاک دربخش مرکزی خلع ید بعمل آمده است.

پاتو با بیان اینکه اراضی ملی یکی از ارکان مهم توسعه اقتصادی به شمار می‌رود، اضافه کرد: به همین منظور برخی افراد سود جو با توجه به ارزش افزوده اراضی در این شهرستان اقدام به تصرف غیر قانونی اراضی ملی می‌کنند که با این افراد با قاطعیت در چارچوب قانون برخورد شده است.

او تصریح کرد: تاکنون  با تشکیل ۵۰ پرونده‌ منابع طبیعی در محاکم قضایی اراضی تصرفی بازپس گیری شده است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهاباد اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخریب و یا تجاوز به عرصه‌های ملی مراتب را به سامانه ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

 

انتهای پیام / س خ 

رفع تصرف زمین های غصبی از متصرفان شهرستان مهاباد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.