بازار خودرو زیر ذره‌بین باشگاه خبرنگاران جوان؛

قیمت خودرو‌های پرفروش در ۴ مهر ۹۸ + جدول

بر اساس معاملات انجام شده امروز در بازار آزاد خودرو قیمت برخی از خودرو‌های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با کاهش متوسط ۷۰۰ هزار تومانی همراه است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس معاملات انجام شده امروز (۴مهر ۹۸) قیمت اکثر خودرو‌های پرفروش در بازار آزاد نسبت به دیروز باکاهش میانگین  ۷۰۰ هزار  تومانی همراه است و فقط ۲ خودرو با افزایش  متوسط یک میلیون  تومانی خریدو فروش شدند.

طبق آخرین نرخ بازار خودرو، سایپا ۱۱۱ و رانا ال ایکس با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی به ترتیب به قیمت ۴۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ۷۴ میلیون تومان خرید و فروش شدند.


سمند ال ایکس ۷۲ میلیون تومان، سایپا ۱۳۱ حدود ۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو ۱۶۳ میلیون تومان و پژو صندوقدار ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شدند که این اعداد بیانگر کاهش متوسط ۵۰۰ هزار تومانی در هر ۴ خودرو است.

تندر پلاس اتوماتیک، سایپا ۱۳۲ و دنا با کاهش یک میلیون تومانی  به ترتیب به مبلغ ۱۵۵ میلیون تومان، ۴۳ میلیون تومان و ۱۰۲ میلیون تومان در بازار به فروش رسیدند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده) ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شدند که این اعداد بیانگر کاهش ۳۰۰ هزار تومانی  است، همچنین تیبا با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی با مبلغ ۴۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار آزاد خرید و فروش شد.

پژو جی ال ایکس ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس ۸۹ میلیون تومان، ساینا ۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، تیبا ۲ حدود ۵۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۵۴ میلیون تومان، رنو تندر پلاس دنده‌ای ۱۲۶ میلیون تومان، رنو تندر ۹۰ حدود  ۱۱۸ میلیون تومان بدون تغییر در قیمت نسبت به دیروز معامله شدند.

سراتو و رنو ساندرو اتوماتیک با افزایش یک میلیون تومانی به ترتیب با قیمت ۲۸۴ میلیون تومان و ۱۶۵ میلیون تومان در بازار آزاد خودرو به فروش رسیدند.


بیشتر بخوانید: قیمت خودرو‌های پرفروش در ۳ مهر ۹۸ + جدول


شما می توانید جدیدترین قیمت های خودروهای پر متقاضی را در جدول ذیل مشاهده کنید:

قیمت خودرو‌های پرفروش در ۴ مهر ۹۸ + جدول

انتهای پیام/

قیمت روز پرفروش ترین خودروهای داخلی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
مردم ایران سلام
حالتون چطوره
پراید شد 800 میلیون
بدوییییییییییییئد
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۲۱:۳۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
ههه خنده داره ک ماشینای بیست-سی سال پیش ایران تولید میکنه اونم با قیمت نجومی تاسف....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان باشگاه خبرنگاران جوان برایتان زیر سایه امام رضا(ع) آرزوی سلامت و موفقیت در تمام امورات زندگیتان دارم و از اینکه بصورت منظم پیجور وضع بازار خودرو هستید تشکر میکنم خواهشی دارم از شما عزیزانم وزیر صمت به خودروسازان دستور افزایش قیمت درحد 5درصد زیر قیمت حاشیه بازار دادند الان که خودرو رو به کاهش هست و بعضی از خودروها بعنوان مثال ساینا قیمتش در بازار چند میلیون پایینتر از قیمت کارخانه هست چرا اقدامی برای کاهش قیمت کارخانه نمیشه با تشکر ممنونم از شما
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۶:۳۶ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
باعرض سلام و خسته نباشید
لطفا قیمت ۴۰۵ اس ال ایکس هم بزنید
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
از باشگاه خبرنگاران جوان خواهش می کنم یک فراخوان برای سرمایه‌گذارانی که حاضرند مستقلا در خودرو سازی و تولید خودروهای ارزان قیمت که با کیفیت روز اکثر خودروهای های دنیا رقابت کنند بدهید
و اگر چنین افراد و یا شرکت های بودند زمینه را برای اخذ سریع مجوزها با حداقل هزینه و حداقل زمان فراهم سازی تا مردم از شر این دو غول مافیایی و بنجل سازی خلاص شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
سلام خدمت باشگاه خبرنگاران جوان یه لطفی بفرمایید پیگیر قیمتهای کارخونه هم باشید قیمت الان کارخونه بر حسب حاشیه بازار بود الان که مدتی هست قیمتا داره کاهش پیدا میکنه پس چرا قیمتهای کارخونه هیچگونه تغییری پیدا نکرده و تا قیمت کارخونه کاهش پیدا نکنه بازار به همین منوال کاهش لاکپشتی خواهد داشت
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۵:۱۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
سلام به شما این موضوع توسط کاربران دیگر مطرح شده است ، درحال بررسی و پیگیری هستیم و خبرش در سایت منتشر می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
خریداران خودرو خائن به خود و دبگران‌ می باشند .فریب این خیانتکاران به ملت را نخورید
Iran (Islamic Republic of)
Saeid
۱۳:۵۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
قیمتها بالاست .پایین نمیاد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
سلام با عرض احترام به باشگاه خبرنگاران جوان لطفا پیگیره خودروهای احتکاری که به بهانه کمبودقطعه احتکار شده اند اقدام نمایید۰
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۱:۴۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
سلام ، این موضوع در دست بررسی است و خبر آن در سایت منتشر می شود
آخرین اخبار