امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران در طرح امداد و نجات ساحلی هزار و ۴۸۳ غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دادند.

مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اعلام پایان طرح امداد و نجات ساحلی در استان گفت: با پایان طرح کاهش غریق در ساحل این استان، تیم‌های امداد و نجات ساحلی این جمعیت با همکاری ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران موفق شدند هزار و ۴۸۳ غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دهند.

او افزود: در قالب این طرح بیش از هزار نجاتگر و ناجی غریق از اول خرداد ماه امسال در ۳۷۶ نقطه پرخطر ساحل مازندران مستقر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تیم‌های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران و ناجیان غریق مستقر در سواحل استان در مجموع موفق شدند ضمن انتقال ۷۶ مصدوم ز به مراکز درمانی، به بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ نفر خدمات امدادی سرپایی و حضوری ارائه دهند.

مدیرعامل هلال احمرمازندران گفت: عملیات اجرایی طرح امداد ونجات ساحلی در تابستان امسال همانند سال گذشته با مدیریت جمعیت هلال احمر استان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در طول حدود۴۰۰کیلومترنوارساحلی مازندران از خرداد ماه سالجاری آغاز و در ۳۱ شهریور پایان یافت.

او با تقدیر از همه عوامل امدادی و پشتیبانی و همچنین مشارکت ناجیان غریق گفت: جمعیت هلال احمر مازندران امسال نیز مانند سال گذشته با تمام توان عملیاتی و امدادی در اجرای این طرح حضوری فعال ومحوری داشت و همه تلاش خود را برای کاهش تعداد غریق بکار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: برای اجرای این عملیات ۴ ماهه و سنگین مجموعا بیش ازهزار ناجی غریق و نجاتگر جمعیت هلال احمر با بکارگیری ده‌ها دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی، موتورسیکلت، قایق نجات، جت اسکی و شناور دریایی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/س

پایان طرح امداد ونجات ساحلی با نجات هزار و ۴۸۳ غریق در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار