نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: بعد از ۷سال وقفه، تکمیل ورزشگاه ۵ هزارنفری اهر به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با بیان اینکه بعد از ۷سال وقفه، تکمیل ورزشگاه ۵ هزارنفری اهر به زودی آغاز می‌شود گفت: با پیگیری‌های انجام شده قرارداد فاز اول پروژه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال با پیمانکار بسته شده و در مرحله تجهیز کارگاه است.

در فاز اول چمن، جایگاه تماشاگران، رختکن و سرویس بهداشتی و رفاهی اجرا خواهد شد که امیدواریم با پیگیری مستمر و همکاری دستگاه‌های ذیربط شاهد تسریع در اجرای این پروژه باشیم.

این نماینده مجلس افزود: استادیوم ۵ هزار نفری اهر از مصوبات سومین سفر رئیس‌جمهور سابق کشورمان به استان آذربایجان‌شرقی در سال ۸۸ بود و زیرسازی این پروژه در سال ۹۰ انجام شده و ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی به حال خود رها شده بود.

عبدالهی همچنین از اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی به پروژه زیرگذر مقابل دانشگاه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه نیز بزودی آغاز می‌شود.

نائب رئیس شورا‌ها و امور داخلی مجلس همچنین به اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه فاز اول بزرگراه اهر مشکین‌شهر به طول ۲۰کیلومتر اشاره کرد و افزود: این پروژه یکی از مطالبات به حق اهالی منطقه بود که خوشبختانه این امر نیز محقق شد.

 

انتهای پیام/ش

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی به پروژه زیرگذر مقابل دانشگاه

برچسب ها: اخبارورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.