گفت‌وگوی معاون اول رئیس جمهور با استاندار زاهدان برای پیگیری حادثه خروج قطار زاهدان-تهران از ریلجهانگیری در تماس با موهبتی در جریان آخرین وضعیت حادثه خروج قطار زاهدان-تهران از ریل قرار گرفت و دستورات لازم برای رسیدگی‌های اولیه و فوری به پیامدهای این حادثه را صادر کرد.


به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در تماسی تلفنی با احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در جریان آخرین وضعیت حادثه خروج قطار زاهدان-تهران از ریل قرار گرفت و دستورات لازم برای رسیدگی‌های اولیه و فوری به پیامد‌های این حادثه را صادر کرد.

جهانگیری در این تماس تلفنی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده درگذشتگان این حادثه تلخ، به مسئولان استانی دستور داد که کلیه امکانات خود را برای رسیدگی‌های لازم و درمان مصدومان حادثه به کار گیرند.

معاون اول رئیس جمهور در این گفت‌وگوی تلفنی همچنین لزوم بررسی فنی و دقیق علت حادثه را یادآور شده و تاکید کرد که ضمن بازگشایی هر چه سریع‌تر این مسیر ریلی، اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مکالمه تلفنی ضمن ارائه گزارشی از حادثه و آخرین اقدامات انجام شده برای امداد رسانی، گفت: تمام امکانات استان برای کمک به مصدومان و بازگشایی این مسیر ریلی بکار گرفته شده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار