سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و در شرایطی گل خوردیم که ۱۰ نفره بازی را دنبال می‌کردیم و یک بازیکن ما بیرون آمده بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا در هفته پنجم لیگ برتر میزبان تراکتور تبریز بود و در نهایت با یک گل مغلوب میهمان خود شد.

فاصله ما با تراکتور ۳ کاپیتان تیم ملی بود

ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر تراکتور اظهار داشت: تیم ما بازی خیلی خوبی انجام داد و من فکر می‌کنم که فاصله ما با تراکتور، ۳ بازیکن باتجربه این تیم بود که کاپیتان‌های تیم ملی هم هستند. آن‌ها می‌دانستند که در چه زمانی باید بازی را کنترل کنند و کی به بازی ریتم بدهند. به اعتقاد من تیم ما خیلی خوب بازی کرد و در شرایطی گل خوردیم که ۱۰ نفره بازی را دنبال می‌کردیم و یک بازیکن ما بیرون آمده بود. در یک صحنه که خیلی هم در تمرینات روی آن کار کرده بودیم گل خوردیم. تیم ما در بازی امروز انرژی زیادی گذاشت و بازیکنان ما کرنر و ضربات ایستگاهی زیادی گرفتند، اما نتوانستیم از این موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید: سایپا صفر - تراکتور ۱/ دنیزلی با تراکتور به صدر جدول رسید


بازیکنان باید یاد بگیرند نتیجه را هم به نفع خودشان رقم بزنند

بازیکنان ما باید یاد بگیرند در روزی که خوب بازی می‌کنند، نتیجه را هم به نفع خودشان رقم بزنند. این که با جنگندگی بالا بازی کنیم و تمام وجودمان را بگذاریم کافی نیست و باید با تمرکز بیشتر بازی کنیم و برنده بازی باشیم. در مجموع فکر می‌کنم عملکرد تیم ما خوب بود و سعی می‌کنیم با برطرف کردن نقاط ضعف مان در هفته آینده بازی بهتری انجام دهیم و به ۳ امتیاز بازی برسیم.

بازی‌ها فشرده است و گاهی اوقات باید به برخی بازیکنان استراحت بدهیم

او در پاسخ به این سوال که چرا آرمان رمضانی از ابتدای بازی در ترکیب سایپا قرار نگرفت گفت: بازی‌های فشرده‌ای داریم و باید هر ۴ روز یکبار به میدان برویم. دلیل این که رمضانی از ابتدا در ترکیب نبود، استراحت دادن به این بازیکن بود. ما یک تیم هستیم و بقیه بازیکنانی که امروز برای ما بازی کردند عملکرد خوبی داشتند، اما فاصله بازی‌ها نزدیک است و گاهی اوقات باید به برخی بازیکنان استراحت بدهیم و از بازیکنان دیگر استفاده کنیم. ۴ روز دیگر با داماش گیلانیان در جام حذفی بازی داریم و ۵ روز پس از آن باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برویم و نمی‌توانیم در تمام بازی‌ها با یک ترکیب بازی کنیم. در هر صورت به عنوان سرمربی تیم باید شرایط بازیکنانم را در نظر بگیرم، زیرا اگر آن‌ها با خستگی بازی کنند ریسک مصدومیتشان بالاتر می‌رود و امکان دارد آسیب ببینند و  تا پایان لیگ تمام بازی‌ها را از دست بدهند.


بیشتر بخوانید: رمضانی: روی یک غفلت برابر تراکتور شکست خوردیم/ داور، خطای تراکتوری‌ها را نمی‌گرفت


قصد دارم سایپا را برای ۳ سال آینده بسازم 

در مصاحبه‌های ابتدای فصل هم اعلام کردم به دنبال این هستم تیمی بسازم که ظرف ۳ سال آینده یک تیم قوی باشد. در حال حاضر تیم جوانی داریم و حدود ۱۲، ۱۳ بازیکن ما می‌توانند به تیم ملی امید دعوت شوند. خیلی از بازیکنان ما در رده سنی امید هستند و هنوز می‌توانند در رده سنی امید‌های باشگاه بازی کنند. این بازیکنان باید با بازی کردن بیشتر باتجربه‌تر شوند و ما به دنبال این هستیم تا بازی به بازی بهتر شویم و در سال‌های آینده تیمی قوی داشته باشیم. در حال حاضر سایپا جوان‌ترین تیم لیگ است و سعی می‌کنیم تا خیلی زود بازیکنان جوانمان را باتجربه کنیم، زیرا اگر بازیکنی در سن ۲۱ سالگی باتجربه باشد، می‌تواند آینده فوتبال ایران را تضمین کند. ما به این جوانان فرصت می‌دهیم و روی ضعف و قوت آنان کار می‌کنیم و خیلی امید داریم که در بازی‌های آینده بهتر شویم.  قطعا برنامه ریزی ما برای آینده است، اما در این فصل هم به دنبال نتیجه گیری هستیم. تیم ما خوب بازی کرده و تا به اینجای کار نتایج خوبی کسب کرده است.

انتهای پیام/

اظهارات ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از بازی برابر  تراکتور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار