همایش تبیین نقش اصناف در دوران دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار شد.

رضا سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در این همایش که امروز (سوم مهر) به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، هشت سال دفاع مقدس را یادآور ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان دانست و گفت : ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل ایستادند.

او با بیان اینکه بازاریان، تجار و بازرگانان نیز در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در حمایت از جبهه‌های حق علیه باطل داشتند، گفت : البته نقش اصناف در حمایت از نظام و انقلاب به دوران دفاع مقدس محدود نمی‌شود و در ایام پیروزی انقلاب نیز همواره پشت نظام بودند.

 رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: تجار و بازاریان با کمک‌های مادی و معنوی خود به کمک رزمندگان در جبهه‌های جنگ تحمیلی آمدند.

او گفت: بازاریان در دوران جنگ در کنار کمک‌های خود، نظم و انضباط را در سطح واحدهای کوچک اقتصادی و بازار کشور تامین کردند.

او تقدیم ۷۰۰ شهید والامقام حوزه اصناف را نیز بیانگر حضور همه جانبه اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس دانست.

ساسانی گفت:هم اکنون نیز که درگیر فشار تحریم‌ها هستیم اصناف به کمک برقراری نظم و انضباط و آرامش در بازار آمدند تا از این شرایط بحرانی عبور کنیم.

او با بیان اینکه در تمام این دوران‌ها همواره جوانان در صف اول حمایت از نظام بودند، گفت: امروز هم باید از ظرفیت جوانان در حوزه بازار، اصناف و تولید استفاده کنیم و به آنها اعتماد کنیم.

 یدالله جوانمردی مسئول بسیج اصناف سپاه استان کرمانشاه گفت: اصناف و بازاریان همواره زحمت زیادی برای این نظام و انقلاب کشیدند و با کمک‌های مادی و معنوی خود به صورت همه‌جانبه نظام را پشتیبانی کردند.

او گفت: نقش کلیدی و حمایت مادی و معنوی اصناف در سال‌های پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

او گفت: در شرایط کنونی کشور نیز نیازمندیم که اصناف حمایت‌های خود را در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ادامه دهند.

 

 

انتهای پیام/د

 

برچسب ها: اصناف ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.